Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВойтович, Ірина-
dc.contributor.authorВойтович, Василь-
dc.contributor.authorДем’янчук, Олена-
dc.contributor.authorСологуб, Олександр-
dc.contributor.authorVoitovych, Iryna-
dc.contributor.authorVoitovych, Vasyl-
dc.contributor.authorDemianchuk, Olena-
dc.contributor.authorSolohub, Oleksandr-
dc.date.accessioned2024-02-
dc.date.available2024-02-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВойтович І., Войтович В., Дем’янчук О. Особливості теоретичної підготовки школярів-орієнтувальників 11–13 років / Ірина Войтович, Василь Войтович, Олена Дем’янчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 53–59.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23702-
dc.description.abstractАналіз літературних джерел засвідчив, що загалом питання різних видів спортивної підготовки орієнту- вальників-початківців піднімається науковцями, разом із тим питання методики теоретичної підготовки є малодослідженим. Завдання наукової роботи передбачали визначення науково-методичних основ спортивної підготовки, зокрема теоретичної, школярів-орієнтувальників 11–13 років; формування методики теоретичної підготовки дітей 11–13 років зі спортивного орієнтування в процесі гурткової роботи 1-го року навчання та оцінка її впливу. У статті представлено найбільш затребувані зміст і методику навчання спортивного орієнтування учнів у процесі гурткової роботи 1-го року навчання, які передбачали поєднання під час тренувального процесу фізичних та розумових навантажень одночасно за допомогою ігрового й змагального методів. Викладено результати експериментальної перевірки, вплив адаптованої методики теоретичної підго- товки школярів-орієнтувальників 11–13 років початкового етапу навчання, які дали змогу виявити приріст знань гуртківців на рівні 12,2 %. Апробація підтвердила ефективність указаних напрацювань.An analysis of literary sources has shown that, in general, the issue of various types of sports training for orienteers-beginners is being raised by scientists, but at the same time, questions of the methodology of theoretical training are little studied. The task of the scientific work included: determining the scientific and methodological foundations of the sports training, in particular theoretical, of schoolchildren orienteers of 11–13 years old; forming of the methodology for theoretical training of 11–13 year old children in orienteering during the 1st year of studying of group work and assessing its impact. The article presents the most requested content and methods of teaching orienteering to students in the process of group work of the 1st year of study which combine physical and mental loads during the training process simultaneously using playing and competitive methods. The results of the experimental verification, the influence of the adapted methodology of theoretical training of schoolchildren-orienteers of the age of 11–13 years of the initial stage of education are presented, which revealed the increase in knowledge of the group work students at the level of 12,2 %. Approbation allowed to confirm the effectiveness of these developments.uk_UK
dc.format.extent53-59-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectспортивне орієнтуванняuk_UK
dc.subjectметодика навчанняuk_UK
dc.subjectшколяріuk_UK
dc.subjectтеоретична підготовкаuk_UK
dc.subjectorienteeringuk_UK
dc.subjectteaching methodsuk_UK
dc.subjectschoolchildrenuk_UK
dc.subjecttheoretical traininguk_UK
dc.titleОсобливості теоретичної підготовки школярів-орієнтувальників 11–13 роківuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of Theoretical Training of 11–13 Years Old Schoolchildren-Orienteersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue35-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (м. Луцьк)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-53-59.pdf329,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.