Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКашуба, Віталій-
dc.contributor.authorХолодов, Сергій-
dc.contributor.authorБаканичев, Олександр-
dc.contributor.authorKashuba, Vitaliy-
dc.contributor.authorKholodov, Serhii-
dc.contributor.authorBakanychev, Oleksandr-
dc.date.accessioned2024-02-
dc.date.available2024-02-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКашуба В., Холодов С., Баканичев О. Використання технічних засобів та методичних прийомів «штучного керівного середовища» в процесі занять фізичними вправами /Віталій Кашуба, Сергій Холодов, Олександр Баканичев // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 19–24.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23690-
dc.description.abstractАктуальність. Стан рухової функції відображає здатність конкретної біологічної системи вловлювати, накопичувати й перетворювати різні види енергії, речовини та інформації. Ця спроможність може бути визначена та вивчена шляхом об’єктивного дослідження механічних рухів біологічної системи організму. Оскільки матерія й рух як діалектичні категорії найбільш повно відображають сучасні уявлення про світобудову, єдині, то з упевненістю можна зробити висновок, що матерія та рухи організму людини також є єдиним нерозривним цілим. Методологічна основа теорії й методики формування рухових дій із заданим результатом виступає теоретична концепція «штучного керівного середовища». І хоча вона будувалася, передусім, на дослідженнях спортивних рухових дій, основні її положення, безумовно, можуть бути поширені й на адаптивне фізичне виховання, фізичну реабілітацію, оздоровчої рухової активності. Мета дослідження – системати- зувати знання та результати практичного досвіду з питань використання технічних засобів і методичних прийомів «штучного керівного середовища» в процесі занять фізичними вправами. Методи дослідження. Для виконання поставлених завдань застосовано такі методи дослідження, як аналіз науково-методичної літе- ратури та документальних матеріалів. Розробка системи знань про гравітаційні біомеханічні стимулятори дає змогу успішно розвʼязувати цю проблему та заповнити наявні прогалини в її висвітленні. Нині доведено, що досягнення високих спортивних результатів спортсменами на різних великих міжнародних змаганнях є, зазвичай, результатом використання ними передових і сучасних біомеханічних технологій. Прогрес у розвитку цих засобів, зазвичай, пов’язаний також із загальним прогресом сучасної науково-технічної революції в науці, інженерних і виробничих технологіях. Сучасні наукові дослідження свідчать про те, що розвиток електронних засобів мультимедіа відкриває для практики фізичного виховання та спорту нові можливості: системи інтерактивної графіки й анімації дають змогу в процесі аналізу зображень керувати їхнім змістом, формою, розмірами, кольором та іншими параметрами для досягнення найбільшої наочності. Одна з ідей створення штучного середовища на основі застосування можливостей інформаційних технологій полягає в тому, що мультимедійна інформаційна система як засіб навчання уможливлює моделювання засобів навчання й формування інформа- ційного предметного середовища. Перспективи подальших досліджень будуть пов’язані з розробкою сучасних технічних засобів і методичних прийомів «штучного керівного середовища» в процесі занять фізичними вправами.The state of motor function reflects the ability of a particular biological system to capture, accumulate and transform various types of energy, matter and information. This ability can be measured and studied by objectively studying the mechanical movements of the biological system of the body. Since matter and motion as dialectical categories in the best way reflect modern ideas about the universe, are united, we can confidently conclude that matter and movements of the human body are one indissoluble whole. The methodological basis of the theory and methodology for the formation of motor actions with a given result is the theoretical concept of «artificial control environment». And although this concept was built, first of all, on the research of sports motor actions, its main provisions, of course, can be extended to adaptive physical education, physical rehabilitation, health-improving motor activity. The purpose of the research is to systematize knowledge and results of practical experience on the use of technical means and methodological techniques of the «artificial control environment» in the process of physical exercises. Research Methods. To accomplish the tasks, the following research methods were used, such as the analysis of scientific and methodological literature and documentary materials. The development of a system of knowledge about gravitational biomechanical stimulators allows us to successfully solve this problem and fill the existing gaps in its coverage. It has now been proven that the achievement of high sports results by athletes at various major international competitions is, as a rule, the result of their use of modern biomechanical technologies. Progress in the development of these funds, as a rule, is associated with general progress and the modern scientific and technological revolution in science, engineering and production technologies. Modern scientific studies indicate that the development of electronic multimedia means opens up new opportunities for the practice of physical education and sports: interactive graphics and animation systems allow, in the process of analyzing images, to control their content, shape, size, color and other parameters to achieve the greatest clarity. One of the ideas for creating an artificial environment based on the use of information technology capabilities is that a multimedia information system, as a learning tool, allows you to simulate learning tools and thereby form an information subject environment. Prospects for Further Research will be associated with the development of modern technical means and methodological techniques of «artificial guidance environment» in the process of physical exercises.uk_UK
dc.format.extent19-24-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрухова функціяuk_UK
dc.subjectгравітаційні біомеханічні стимуляториuk_UK
dc.subjectтехнологіїuk_UK
dc.subjectтехнічні засобиuk_UK
dc.subjectприйоми «штучного керівного середовища»,uk_UK
dc.subjectmotor functionuk_UK
dc.subjecttechnical meansuk_UK
dc.subjectgravitational biomechanical stimulatorsuk_UK
dc.subjecttechnologiesuk_UK
dc.subjectmethods of «artificial control environment»uk_UK
dc.titleВикористання технічних засобів та методичних прийомів «штучного керівного середовища» в процесі занять фізичними вправамиuk_UK
dc.title.alternativeThe Use of Technical Means and Methodological Techniques of the «Artificial Control Environment» in the Process of Physical Exercisesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue35-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.contributor.affiliationПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (м. Одеса)uk_UK
dc.contributor.affiliationФедерація каякінгу, каное та аутрігеру України (м. Київ)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-19-24.pdf239,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.