Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФуторний, Сергій-
dc.contributor.authorМаслова, Олена-
dc.contributor.authorОсадча, Оксана-
dc.contributor.authorШматова, Олена-
dc.contributor.authorFutornyi, Serhiy-
dc.contributor.authorMaslova, Olena-
dc.contributor.authorOsadcha, Oksana-
dc.contributor.authorShmatova, Olena-
dc.date.accessioned2024-02-
dc.date.available2024-02-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФуторний С., Маслова О., Осадча О. Питання щодо структури захворюваності студентів у процесі фізичного виховання / Сергій Футорний, Олена Маслова, Оксана Осадча // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 35–40.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23687-
dc.description.abstractСьогодні результати багатьох досліджень підтверджують необхідність розроблення здоров’яформу- вальних і здоровʼязберігальних програм та технологій, у тому числі з урахуванням особливостей захворю- ваності студентів із подальшим їх упровадженням у процес фізичного виховання. Залишається актуальним питання підвищення рівня теоретичних знань і практичних умінь студентів щодо відповідального ставлення до свого здоров’я, профілактики виникнення патології органів та систем, а також формування розумного ставлення до занять фізичною культурою як основного фактора позитивного впливу на власний рівень фізичного розвитку й здоров’я. Мета дослідження – охарактеризувати показники захворюваності студентської молоді та розглянути її структуру як одну з найважливіших складників комплексної оцінки здоров’я. Матеріали й методи – аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, метод викопіювання особистих даних, методи математичної статистики. Результати роботи. Проведений аналіз захворювано- сті студентів дав змогу встановити динаміку захворюваності, визначити її специфіку й відмінності. Пред- ставлений аналіз показників, що лімітують рівень здоров’я студентів, обґрунтовує необхідність скринінгу показників фізичного здоров’я, який є одним з основних компонентів управління процесом фізичного виховання сучасної студентської молоді. Перспективи подальших досліджень полягають у дослідженні даних захво- рюваності студентської молоді з урахуванням їхньої професійної підготовки, обраної майбутньої спеці- альності, організації навчального процесу для здійснення порівняльної характеристики та визначення концептуальних умов щодо врахування показників захворюваності в процесі фізичного виховання студентів.Today, the results of many studies confirm the need to develop healthpromoting and health-preserving programs and technologies, taking into account the peculiarities of the morbidity of students, with their subsequent implementation in the process of physical education. The issue of increasing the level of theoretical knowledge and practical skills of students on responsible attitude to their health, prevention of pathology of organs and systems, as well as the formation of a reasonable attitude to physical activity as a major factor positively influencing their own level of physical development and health. The Objective of the Study is to characterize the incidence rates of student youth and consider its structure as one of the most important components of a comprehensive health assessment. Materials and Methods: analysis and generalization of data of scientific and methodical literature, method of personal data copying, methods of mathematical statistics. Results of the Study. The analysis of student morbidity allowed establishing the dynamics of morbidity in order to determine its specifics and differences. The presented analysis of indicators that limit the level of health of students justifies the need for screening of physical health indicators, which is one of the main components of the management in the process of physical education of modern student youth. Prospects for Further Research are to study the indicators of morbidity of student youth, taking into account their training, chosen future specialty, the organization of the educational process for comparative characteristics and definition of conceptual conditions for taking into account morbidity indicators in physical education.uk_UK
dc.format.extent35-40-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectзахворюваністьuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectстудентська молодьuk_UK
dc.subjectпоказникuk_UK
dc.subjectпатологіяuk_UK
dc.subjectmorbidityuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectstudentuk_UK
dc.subjectstudent youthuk_UK
dc.subjectindicatoruk_UK
dc.subjectpathologyuk_UK
dc.titleПитання щодо структури захворюваності студентів у процесі фізичного вихованняuk_UK
dc.title.alternativeThe Issue of the Structure of Students’ Morbidity in the Process of Physical Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue35-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-35-40.pdf280,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.