Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВольчинський, Анатолій-
dc.contributor.authorСмаль, Ярослав-
dc.contributor.authorМалімон, Олександр-
dc.contributor.authorКовальчук, Андрій-
dc.contributor.authorVolchynskiy, Anatoly-
dc.contributor.authorSmal, Yaroslav-
dc.contributor.authorMalimon, Alexander-
dc.contributor.authorKovalchuk, Andriy-
dc.date.accessioned2024-02-
dc.date.available2024-02-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВольчинський А., Смаль Я., Малімон О. Соціальні функції адаптивної фізичної культури дітей з інвалідністю / Анатолій Вольчинський, Ярослав Смаль, Олександр Малімон // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 14–19.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23684-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблеми дітей з особливостями фізичного та психічного розвитку, що зумовлює необхідність використання різних форм і методів навчання та виховання, які б відповідали потребам розвитку цих дітей, сприяли розкриттю їхніх талантів, розумових і фізичних здібностей. Мета дослідження – розкри- ти суть адаптивної фізичної культури та її основні функції в системі навчання й виховання дітей, які мають порушення життєво важливих функцій організму та обмеження фізичних можливостей. Методи досліджен- ня – аналіз і синтез наукових літературних джерел, педагогічне спостереження, узагальнення та системати- зація отриманих результатів дослідження. Розкрито функції адаптивної фізичної культури, їх вагомість у навчально-виховному процесі дітей із вадами розвитку. Відзначено роль різних форм рухової активності, зокрема фізичних вправ, спортивних свят, фестивалів, змагань, які відкривають великі можливості для поліпшення фізичного й психологічного стану дітей із вадами розвитку. Акцентовано увагу на тому, який значний вплив на поліпшення стану цих дітей мають середовище, сім’я, педагоги, лікарі, психологи, друзі, одно- літки, природа, мистецтво, освіта тощо. Усі висвітлені функції адаптивної фізичної культури використову- ються для включення різних категорій дітей з обмеженими можливостями в соціальні системи, призначені для здорових людей, самореалізацію й розкриття їхніх особистих здібностей.The article deals with the problems of children with special physical and mental needs, which necessitates the use of different teaching forms and methods of education and upbringing to meet the needs of such children’s development, contribute to unveiling their talents, intellectual and physical abilities. The Goal of the research is to reveal the essence of adaptive physical culture, its main functions in the system of education and upbringing of children with impairment of vital functions of the body and limitation of physical abilities. Research Methods are analysis and synthesis of scientific information sources, pedagogical observation, generalization and systematization of the obtained research results. The functions of adaptive physical culture, their importance in the educational process of children with disabilities have been revealed. The role of various forms of physical activity, in particular, physical exercises, sports holidays, festivals, competitions, which open great opportunities for improvement of physical and psychological condition of children with disabilities, has been analyzed. Attention is drawn to the significant impact of the environment, families, educators, doctors, psychologists, friends, peers, nature, art, education, etc. have on the amelioration of such children. All enlightened functions of adaptive physical culture are used to integrate different categories of children with disabilities into social systems designed for able-bodied people, to realize the potential and to unveil of their personal abilities.uk_UK
dc.format.extent14-19-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectадаптивна фізична культураuk_UK
dc.subjectсоціальні функціїuk_UK
dc.subjectдітиuk_UK
dc.subjectінвалідністьuk_UK
dc.subjectadaptive physical cultureuk_UK
dc.subjectdisabilityuk_UK
dc.subjectchildrenuk_UK
dc.subjectsocial functionsuk_UK
dc.titleСоціальні функції адаптивної фізичної культури дітей з інвалідністюuk_UK
dc.title.alternativeSocial Functions of Adaptive Physical Culture for Children with Disabilitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue35-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (м. Луцьк)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-14-19.pdf239,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.