Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосова, Наталія-
dc.contributor.authorNosova, Nataliya-
dc.date.accessioned2024-01-30T08:36:37Z-
dc.date.available2024-01-30T08:36:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНосова Н. Сучасні проблеми превентивної фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату / Наталія Носова // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 33. – С. 103–108.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23550-
dc.description.abstractАктуальність. Із кожним роком збільшується кількість дітей старшого дошкільного віку, котрі мають функціональні порушення постави. Модернізація освіти нині зумовила необхідність упровадження в процес фізичної реабілітації дошкільнят сучасних видів рухової активності й новітніх оздоровчих підходів. Мета дослідження – проаналізувати та узагальнити наукову інформацію щодо наявних технологій, які використо-вуються в практиці фізичного виховання й реабілітації дітей дошкільного віку з функціональними порушен-нями ОРА. Методи дослідження. Теоретичний аналіз та узагальнення літературних і документальних дже-рел передбачав використання низки таких методів, як реконструкція, аперципіювання, аспективний аналіз, герменевтичний, проблемний аналіз. Результати дослідження. Незважаючи на значну кількість наукових досліджень із питань профілактики й корекції порушень постави дітей дошкільного віку, досягнуті останнім часом результати і їх безперечну цінність для науки та практики, можемо констатувати той факт, що за-пропоновані технології й методи не повною мірою дають змогу ефективно справлятися з неухильно зроста-ючою чисельністю дітей старшого дошкільного віку з різними функціональними порушеннями опорно-рухового апарату. Висновки. Незважаючи на плідну роботу науковців в означеному напрямі дослідження, тенденція до збільшення кількості дітей старшого дошкільного віку з вадами функціонального стану опорно-рухового апа-рату слугує підставою для констатації факту щодо нерозвʼязаності вищезазначеної проблеми. Перспективи подальших досліджень пов’язані з розробкою концепції превентивної фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату. Each year the number of older preschool children with functional postural disorders increases. The modernization of education creates the need of updating the process of physical rehabilitation of preschoolers with modern types of physical activity and the latest wellness approaches. Objective of the Study is to analyze and summarize scientific information on existing technologies used in the practice of physical education and rehabilitation of preschool children with functional disorders of the locomotor system. Research Methods – theoretical analysis and generalization of literary and documentary sources included the use of a number of the following methods: the method of reconstruction, the method of apperceptions, aspect analysis, hermeneutic analysis, problem analysis. Results of the Research. In spite of the considerable amount of scientific research on the prevention and correction of preschool age disorders, recently achieved results and their undeniable value for science and practice, it can be stated that the offered technologies and methods do not fully allow to cope with the steadily increasing number of older preschool children with various functional disorders of the musculoskeletal system. Despite many works of scientists in the specified direction of research, the tendency to increasing the number of older preschool children with disorders of the functional state of the musculoskeletal system is the basis for finding that the above problem has been solved. Conclusions. Prospects for further research related to the development of the concept of preventive physical rehabilitation of preschool children with functional disorders of posture in the process of physical rehabilitation of preschool institutions.uk_UK
dc.format.extent103-108-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UK
dc.subjectпоставаuk_UK
dc.subjectпревентивна фізична реабілітаціяuk_UK
dc.subjectchildren of preschool ageuk_UK
dc.subjectpostureuk_UK
dc.subjectpreventive physical rehabilitationuk_UK
dc.titleСучасні проблеми превентивної фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями опорно-рухового апаратуuk_UK
dc.title.alternativeModern Problems of Preventive Physical Rehabilitation of Preschool Children with Func-tional Disorders of the Musculoskeletal Systemuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue33-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_33-103-108.pdf648,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.