Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКашуба, Віталій-
dc.contributor.authorАльошина, Алла-
dc.contributor.authorЛопацький, Сергій-
dc.contributor.authorРуденко, Юлія-
dc.contributor.authorДідур, Артем-
dc.contributor.authorKashuba Vitaliy-
dc.contributor.authorAloshуna Alla-
dc.contributor.authorLopatskyi Serhiy-
dc.contributor.authorRudenko Yulia-
dc.contributor.authorDidur Artem-
dc.date.accessioned2024-01-23T12:18:35Z-
dc.date.available2024-01-23T12:18:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКашуба В., Альошина А., Лопацький С. Біомеханічний моніторинг просторової організації тіла людини в дискусії наукових знань / Віталій Кашуба, Алла Альошина, Сергій Лопацький // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 33. – С. 9–14.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23516-
dc.description.abstractАктуальність. Найважливішим поняттям, пов’язаним з орієнтацією тіла людини в просторі й з усією сукупністю рухових дій, є просторова організація біоланок його тіла. При природному розвитку та вдоско-наленні рухових функцій людини в складних сучасних умовах, його біологічної й соціальної взаємодії з навко-лишнім середовищем виникає необхідність постійного моніторингу за станом його організму. Завдання до-слідження – надання інформації щодо особливостей організації моніторингу за станом компонентів просто-рової організації тіла людини в процесі фізичного виховання. Результати дослідження. Моніторинг – обов’яз-ковий елемент управлінського процесу. В оздоровчій фізичній культурі його використання передбачає отри-мання, обробку та аналіз даних, що відображають певний завершений тимчасовий етап або цикл, на підставі яких визначається необхідна спрямованість подальших педагогічних впливів. На підставі отриманих даних проводиться порівняння фактичних і прогнозованих показників, отриманих у результаті оздоровчих занять, і вносяться відповідні корективи в тренувальний процес. Технологія комп’ютерної діагностики постави людини з використанням відеокомп’ютерного комплексу включає аналіз сагітального й фронтального профілів (13-ти кутових і 3-х лінійних характеристик) постави щодо соматичної системи відліку. Як модель опорно-рухового апарату застосовується 14-сегментний кінематичний ланцюг. Висновки. На сьогодні розроблено різноманітні інструментальні та аналітичні методи для вивчення стану просторової організації тіла людини. Однак на тлі великої кількості технологій моніторингу просторової організації тіла людини нині практично відсутні науково обґрунтовані дані щодо використання комплексних технологій моніторингу, що дають змогу всебічно проаналізувати просторову організацію тіла людини в процесі фізичного виховання. Перспективи подальших досліджень будуть пов’язані з розробкою інформаційно-методичної системи, спрямованої на вимір стану просторової організації тіла людини в процесі фізичного виховання.Topicality. The most important concept associated with the orientation of the human body in space and with the totality of movement, is the spatial organization of the biolinks of his body. With the natural development and improvement of human motor functions in difficult modern conditions, its biological and social interaction with the environment, there is a need for constant monitoring of the condition of his body. The Task of the Study is to provide information regarding the features of monitoring organization of the state of the spatial organization components of the human body in the process of physical education. Results of the Study. Monitoring is an indispensable element of the management process. In health-improving physical culture, its use involves the acquisition, processing and analysis of data reflecting a definitive time step or cycle, on the basis of which determines the necessary direction of further pedagogical effects. On the basis of the obtained data, a comparison of actual and predicted indicators obtained as a result of health-improving trainings is made; and appropriate adjustments are made to the training process. The technology of computer diagnostics of the posture of a person using the video-computer complex includes the analysis of sagittal and front profiles (13 angular and 3 linear characteristics) of the posture regarding the somatic frame of reference. 14-segment kinematic chain is used as a model of the musculoskeletal system. Conclusions. At the present time, various instrumental and analytical methods have been developed to study the state of spatial organization of the human body. However, against the background of a large number of technologies for monitoring the spatial organization of the human body, there is currently virtually no scientific evidence for the use of complex monitoring technologies that allow a comprehensive analysis of the spatial organization of the human body in the process of physical education. Prospects for further research will be related to the development of information-methodological system aimed at measuring the state of spatial organization of the human body in the process of physical education.uk_UK
dc.format.extent9-14-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмоніторингuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectпростороваuk_UK
dc.subjectорганізація тілаuk_UK
dc.subjectпроцесuk_UK
dc.subjectmonitoringuk_UK
dc.subjectprocessuk_UK
dc.subjectspatial organization of the bodyuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.titleБіомеханічний моніторинг просторової організації тіла людини в дискусії наукових знаньuk_UK
dc.title.alternativeBiomechanical Monitoring of the Spatial Organization of the Human Body in the Discussion of Scientific Knowledgeuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue33-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.contributor.affiliationСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (м. Луцьк)uk_UK
dc.contributor.affiliationІвано-Франківський національний медичний університет (м. Івано-Франківськ)uk_UK
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_33-9-14.pdf656,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.