Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23493
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКашуба, Віталій-
dc.contributor.authorАсаулюк, Інна-
dc.contributor.authorДяченко, Анна-
dc.contributor.authorKashuba, Vitaliy-
dc.contributor.authorAsauliuk, Inna-
dc.contributor.authorDyachenko, Anna-
dc.date.accessioned2024-01-16T13:11:12Z-
dc.date.available2024-01-16T13:11:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКашуба В., Асаулюк І., Дяченко А. Особливості соматоскопічних показників студентської молоді в процесі фізичного виховання / Віталій Кашуба, Інна Асаулюк , Анна Дяченко // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2018. − Вип. 32. – С. 13–19.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23493-
dc.description.abstractАктуальність. Завдання фізичного виховання характеризуються оздоровчою спрямованістю, забезпе-ченням нормального фізичного розвитку особистості на засадах індивідуалізації змісту, методів, засобів фізичної культури й спорту. Стан постави – важливий показник фізичного розвитку та, на жаль, функціо-нальні порушення постави належать до найбільш поширених відхилень у скелетно-м’язовій системі студентської молоді на сучасному етапі. У спеціальній науковій літературі зафіксовано деякий досвід вивчення проблеми корекції постави студентів музичних спеціальностей у процесі фізичного виховання. Водночас правильно сформована постава є визначальною для робочої пози музиканта, дає змогу зберегти в процесі гри правильну невимушену позу, посадку за інструментом, забезпечує правильну постановку рук, сприяє розкутості плечового пояса, унеможливлює проблеми зі становленням виконавської техніки. Мета – визначити особливості типів постави студентів мистецьких спеціальностей в процесі фізичного виховання. Методи наукового пошуку – аналіз та узагальнення фахової науково-методичної літератури й документальних матеріалів, педагогічне спостереження, метод антропометрії, візуальний «скринінг» рівня стану постави, методи математичної статистики. У ході дослідження здійснено розподіл дівчат І та ІІ курсів мистецьких спеціальностей за типами постави відповідно до спеціалізацій. Установлено найбільш характерні порушення згідно з досліджуваними спеціалізаціями. Наприклад, у дівчат ІІ курсу переважає такий тип постави, як сколіотична: 37,50 % – спеціалізація «Фортепіано, оркестрові, струнні інструменти», 10,53 % – дівчата спеціалізації «Оркестрові духові та ударні інструменти, народні інструменти», 20,41 % – спеціалізація «Вокал, хорове диригування» і 9,09 % та 11,76 % – спеціалізації «Хореографія» й «Акторське мистецтво, кіно-, фотозйомка, теорія музики» відповідно. Перспективи подальших досліджень будуть пов’язані з дослідженням стану біогеометричного профілю студентів залежно від типу їхньої постави й спеціалізації.Topicality. The tasks of physical education are characterized by a health-improving orientation, ensuring the normal physical development of a person based on the individualization of the content, methods, means of physical education and sports. Posture is an important indicator of physical development and, unfortunately, functional disorders of posture are among the most common abnormalities in the musculoskeletal system of students at the present stage. In the special scientific literature, some experience of studying the problem of correcting the posture of students of musical specialties in the process of physical education has been recorded. At the same time, a correctly formed posture is crucial for the musician’s working posture, allows maintaining the correct relaxed posture, fit behind the instrument during the play, ensures the correct positioning of the hands, promotes looseness of the shoulder girdle, makes impossible the formation of the performing technique. The objective of the work is to determine the characteristics of the types of posture of students of artistic specialties in the process of physical education. Methods of the scientific research: analysis and generalization of professional scientific and methodological literature and documentary materials, pedagogical observation, anthropometry method, visual «Screening» of the state of posture, methods of mathematical statistics. In the course of the study, the distribution of girls of I and II courses of artistic specialties by types of posture, respectively, of specializations was carried out. The most characteristic violations in accordance with the studied specializations are established. For example, the second-year girls are dominated by this type of posture as scoliotic posture: 53,13 % of girls specialize in «Piano, orchestral, stringed instruments», 10,53 % – of girls specialize in «Orchestral wind and percussion instruments, folk instruments», 20,41 % – of girls specialize in «Vocals, choral conducting» and 9,09 % and 11,76 % – of girls specialize in «Choreography» and «Acting, film photography, music theory», respectively. Prospects for further research will be associated with the study of the state of the biogeometric profile of students depending on the type of posture and specialization.uk_UK
dc.format.extent13-19-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпоставаuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectстуденти музичних спеціальностейuk_UK
dc.subjectтипи поставиuk_UK
dc.subjectstudents of musical specialtiesuk_UK
dc.subjectpostureuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjecttypes of posture disordersuk_UK
dc.titleОсобливості соматоскопічних показників студентської молоді в процесі фізичного вихованняuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of Somatoscopic Indicators of Student Youth in the Process of Physical Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue32-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту (м. Київ)uk_UK
dc.contributor.affiliationВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (м. Вінниця)uk_UK
dc.contributor.affiliationВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (м. Вінниця)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018, № 32

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kashuba, Asauliuk, Dyachenko.pdf545,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.