Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23491
Назва: Популяризація історії та археології в медіа
Автори: Денисюк, Василь Іванович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Денисюк В. І. Популяризація історії та археології в медіа : силабус нормативної навчальної дисципліни підготовки магістра спеціальності 032 «Історія та археологія» освітньо-професійної програми «Публічна історія» / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет історії, політології та національної безпеки, кафедра історії України та археології. Луцьк, 2023. 9 с.
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 16-січ-2024
Країна (код): UA
Теми: популяризація
історія
археологія
друковані медіа
соціальні мережі
Український інститут національної пам'яті
Короткий огляд (реферат): Силабус містить опис і структуру навчальної дисципліни, інформацію про викладача, список рекомендованої літератури та відомості про інші структурні елементи дисципліни. Навчальна дисципліна спрямована на вивчення комплексу способів та методів популяризації історії та археології в медіа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23491
Перелік літератури: Дяк С., Склокіна І. Дослідження, документування та популяризація історії міст в Україні: досвід Центру міської історії у Львові. Місто: історія, культура, суспільство. 2016. № 1. С. 49–74.
Мина Ж., Кокор Л. Популяризація пам’яток історії та культури органами місцевого самоврядування із застосуванням сучасних інформаційно-рекламних. Historical and cultural studies. 2016. Vol. 3, Num. 1. С. 79–86.
Почепцов Г. Смислові та інформаційні війни. Інформаційне суспільство. 2013. Вип. 18. С. 21–27.
Рудакова Т., Онкович А. YouTube-канали в Україні. Молодий вчений. 2022. № 1 (101). С. 43–46.
Семенова О. Російська пропаганда у соціальних медіа: загрози та шляхи протидії. Актуальне українознавство. 2021 р. № 4(81). С. 47–71.
Bardakcı S. Exploring high school students’ educational use of YouTube. The International Review of Research in Open and Distributed Learning. 2019. № 20 (2). P. 261–273.
Cebalo A. S. Amateur Historians in the Age of the Internet A Look at YouTube. March 2020. 21 p.
Foster M. Online and Plugged In Public History and Historians in the Digital Age. Public History Review. 2014. Vol 21. P. 1–19.
Gitner S. Multimedia Storytelling for Digital Communicators in a Multiplatform World. New York and London: Routledge, 2015. 406 p.
Thon J.-N., Wilde L. Wilde Introduction: Characters across media. Frontiers of Narrative Studies. 2019. № 5 (2). P. 169–175.
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FH)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popul_ist_syl.pdf433,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.