Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛук’янченко, М.-
dc.contributor.authorLukjanchenko, N.-
dc.date.accessioned2013-11-11T17:09:53Z-
dc.date.available2013-11-11T17:09:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛук’яненко, М. Теорія й практика фізичного виховання в спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / М. Лук’яненко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 24-30. – Бібліогр.: 17 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2347-
dc.description.abstractЗгідно з історико-педагогічним дискурсом, для розвитку сучасної системи фізичного виховання важливим є пошук засобів та найбільш ефективних форм реалізації фізичного виховання, що сприяють формуванню гармонійно розвиненої особистості. Тому важливим завданням є вивчення й аналіз творчої спадщини відомих українських педагогів ХІХ – початку ХХ ст. в контексті визначення ролі фізичного виховання у формуванні здорової гармонійно розвиненої особистості. Встановлено, що у спадщині всіх вітчизняних педагогів окресле-ного періоду простежується цілеспрямований вплив фізичного виховання на розвиток усебічно розвиненої особистості. Педагогами цього періоду були розроблені теоретичні основи національної системи фізичного виховання, у їхніх поглядах відображено традиції народної педагогіки, що має потужний виховний потенціал для формування загальної культури та здоров’я особистості. According to the historical and pedagogical analysis, for the development of modern physical education it is important to find tools and most effective forms of physical education that promote the formation of a harmoniously developed personality. Therefore, an important task is to study and analyze the heritage of famous Ukrainian educators of ХІХ –ХХ centuries in the context of revealing the role of physical education in the formation of healthy harmoniously developed personality. It has been researched that in the Ukrainian educators’ heritage of the period named above one can observe the impact of physical education on the development of a harmonious personality. Pedagogs of this period developed the theoretical foundations of the national system of physical education. Their ideas reflect the traditions of folk pedagogy. It has a strong educational potential for the formation of general culture and health of the individual.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectфізичний розвитокuk_UK
dc.subjectгігієнічні навичкиuk_UK
dc.subjectсистема освітиuk_UK
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UK
dc.subjectтеорія й практика фізичного вихованняuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectphysical developmentuk_UK
dc.subjecthygiene skillsuk_UK
dc.subjecteducation systemuk_UK
dc.subjecthealthy lifestyleuk_UK
dc.subjecttheory and practice of physical educationuk_UK
dc.titleТеорія й практика фізичного виховання в спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ – початку ХХ ст.uk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of Health Protection Ideas in Ukrainian Pedagogy of the Period Between Two World Wars.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udc37.037(09)„18/19-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot6.pdf314,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.