Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23433
Title: | Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики у процесі вивчення вищої математики |
Authors: | Ройко, Лариса Леонідівна |
Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Bibliographic description (Ukraine): | Ройко Л. Л. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики у процесі вивчення вищої математики. Цифрові інструменти у сучасній освіті: матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасниць II наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 31 жовтн. 2023). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж». 2023. C. 144-149 |
Conference/Event: | Цифрові інструменти у сучасній освіті |
Issue Date: | 2023 |
Date of entry: | 29-Dec-2023 |
Publisher: | Луцький педагогічний коледж |
Country (code): | UA |
Keywords: | професійна компетентність професійна підготовка, математична підготовка майбутній вчитель інформатики освітній компонент «Вища математика» |
Page range: | 144-149 |
Abstract: | У статті на основі аналізу науково-педагогічної, методичної літератури та власного педагогічного досвіду розглянуто формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики у процесі вивчення освітнього компонента «Вища математика». |
Description: | Одним із актуальних завдань закладів загальної середньої освіти є підготовка здобувачів освіти до життя в інформаційному суспільстві, що обумовлено стрімким розвитком інформаційних технологій, інформатизацією та глобалізацією практично усіх галузей людської діяльності, у тому числі, і упровадженням інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23433 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Наукові роботи (FITM) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tezy_roiko_lpk.pdf | 533,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.