Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23335
Назва: Вступ до спеціальності
Автори: Павлова, Олена Миколаївна
Лялюк, Алла Миколаївна
Букало, Надія Артемівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Павлова О., Лялюк А., Букало Н. Вступ до спеціальності: курс лекцій. Луцьк, 2022. 84 с.
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 5-гру-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
УДК: 339.138
Теми: Маркетинг
Короткий огляд (реферат): Видання містить короткий конспект лекцій з освітнього компоненту Вступ до спеціальності та рекомендовану літературу. Охоплює два змістові модулі: «Вступ до фаху в контексті дисциплін професійної підготовки», «Основи маркетингової діяльності». Рекомендовано студентам 1 курсу галузі знань 07 Управління та адміністрування, спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання, освітнього рівня «бакалавр».
Опис: Освітній компонент «Вступ до спеціальності» належить до переліку нормативних освітніх компонентів за освітнім ступенем «Бакалавр». Предметом вивчення освітнього компонента є процеси і методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку. Освітній компонент «Вступ до спеціальності» передбачений для підготовки здобувачів освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг». У сучасних умовах глобальних зрушень у житті нашої держави актуальним є формування у студентів загального уявлення про структуру, зміст, характер і специфіку їхньої майбутньої професійної діяльності, формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах, ознайомлення зі змістом та основними формами навчання у вищому закладі освіти, видами і формами перевірки й оцінки знань, умінь та навичок. Мета освітнього компонента – передбачає ознайомлення здобувачів освіти із значенням, змістом, специфікою та особливостями обраного ними фаху, сучасним станом і перспективами розвитку обраної спеціальності, показати роль і місце маркетингової служби на підприємствах різної форми власності та видів діяльності. Завдання: розкрити місце економічної підготовки здобувачів освіти у їх професійній підготовці, шляхи формування культури економічного спілкування; дати уявлення про раціональні форми і методи самостійної роботи з оволодіння спеціальністю, про роль самовиховання у формуванні основ майстерності з маркетингу; ознайомити майбутніх маркетологів з системою вищої освіти в Україні, принципами її побудови; сприяти формуванню особистості майбутнього бакалавра, розвитку його культури, ерудиції; вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23335
Тип вмісту: Course of lectures
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VS_marketyng.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.