Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23333
Назва: Ціноутворення
Автори: Павлова, Олена Миколаївна
Букало, Надія Артемівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Павлова О. М., Букало Н. А. Ціноутворення: курс лекцій. Луцьк, 2022. 92 с.
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 5-гру-2023
Країна (код): UA
УДК: 338.51/53 (072)
Теми: Ціноутворення
ціна
Короткий огляд (реферат): Видання містить короткий конспект лекцій з освітнього компоненту Ціноутворення, питання для підсумкового контролю та рекомендовану літературу. Охоплює 2 змістові модулі: «Теоретичні основи ціноутворення», «Цінова політика та ціноутворення за видами діяльності». Рекомендовано студентам 2 курсу галузі знань 07 Управління та адміністрування, спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної та заочної форм навчання, освітнього рівня «бакалавр».
Опис: Освітній компонент «Ціноутворення» належить до переліку вибіркових освітніх компонентів за освітнім ступенем «Бакалавр». Предметом вивчення освітнього компонента є процеси та методи формування ціни на товарні продукти та послуги. В умовах ринкової економіки важливого значення набуває процес ціноутворення. Саме ціни визначають структуру випуску продукції, впливають на рух матеріальних потоків, прибутковість будь-якого підприємства, рівень добробуту населення. Правильна методика встановлення цін, розумна цінова політика, послідовна реалізація обґрунтованої цінової стратегії – це необхідні компоненти успішної діяльності будь-якого підприємства, яке працює в ринкових умовах. Освітній компонент «Ціноутворення» досліджує загальні закономірності управління процесом ціноутворення на рівні підприємства, дає бакалаврам глибоке розуміння систематизації успішних прикладів адаптації в ринкових умовах щодо прийняття рішення щодо ціноутворення в залежності від умов структури ринку з використанням сучасних методів та прийомів. Мета освітнього компонента – формування у бакалаврів комплексу знань з теоретичних та методологічних основ ціноутворення, оволодіння прийомами розробки цінової політики і стратегії, методами розрахунків внутрішніх, зовнішньоторговельних, світових, оптових і роздрібних цін, цін міжнародних контрактів та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23333
Тип вмісту: Course of lectures
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pavlova_bukalo.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.