Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшиток, Н.-
dc.contributor.authorAshitok, N.-
dc.date.accessioned2013-11-08T11:50:48Z-
dc.date.available2013-11-08T11:50:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАшиток, Н. Фізичне виховання обдарованих дітей у контексті гуманістичної парадигми / Н. Ашиток // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 3-7. – Бібліогр.: 16 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2321-
dc.description.abstractУ статті автор робить спробу проаналізувати та узагальнити досягнення дослідників проблеми фі-зичного особистісно орієнтованого виховання в контексті гуманістичної парадигми. Збереження й зміцнення здоров’я сприяє виконанню людиною своїх функцій через діяльність з оздоровлення умов життя – праці, відпочинку, побуту. Основним завданням освіти є виховання гармонійно розвинутої особистості. При цьому слід приділяти належну увагу і фізичному, і моральному розвитку. In this article the author undertakes the attempt to draw a general conclusion of scientific achievements in the problem of physical personality-oriented upbringing. A maintainance and strengthening of health helps to implement the human functions through activities which improve the conditions of life – work, rest and everyday life. The main objective of the education is the upbringing of an all-rounded personality, while the due attention should be paid to both physical and moral development.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectоздоровленняuk_UK
dc.subjectвиховна діяльністьuk_UK
dc.subjectфізична культураuk_UK
dc.subjectморальні якостіuk_UK
dc.subjectгармонійно розвинута особистістьuk_UK
dc.subjecthealthy way of lifeuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjecthealth improvementuk_UK
dc.subjecteducational activitiesuk_UK
dc.subjectphysical cultureuk_UK
dc.subjectmoral qualitiesuk_UK
dc.subjectall-rounded personalityuk_UK
dc.titleФізичне виховання обдарованих дітей у контексті гуманістичної парадигмиuk_UK
dc.title.alternativePhysical Education of Children Through the Prism of Humanistic Paradigm of Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 796.01-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot1.pdf288,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.