Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23148| Назва: | Основи економіки |
| Автори: | Потапова, Алла Геннадіївна |
| Бібліографічний опис: | Потапова А. Г. Основи економіки : курс лекцій / Волинський національний університет імені Лесі Українки, географічний факультет, кафедра економічної та соціальної географії. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2023. 262 с. |
| Дата публікації: | жов-2023 |
| Дата внесення: | 23-лис-2023 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | ПП Іванюк В. П. |
| Ідентифікатор ORCID: | 0000-0002-4287-2486 |
| УДК: | 33(075.3) |
| Теми: | економіка попит пропозиція |
| Короткий огляд (реферат): | Освітній компонент «Основи економіки» складено відповідно до освітньо-професійної програми «Середня освіта. Географія. Економіка» підготовки бакалавра, спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія), освітньо-професійної програми «Середня освіта. Географія. Економіка». Загальною метою освітнього компонента «Основи економіки» є формування системи знань про загальні основи функціонування і розвитку економічних систем та моделі поведінки в них господарюючих суб’єктів, оволодіння методикою викладання освітнього компонента в школі. Основними завданнями вивчення освітнього компонента є: формування системи знань про економічну поведінку суб’єктів економіки в умовах обмежених виробничих ресурсів і безмежних потреб у суспільстві; набуття ринково-економічного мислення студентів; з’ясування ролі економічних знань у процесі реалізації економічної політики та економічному регулюванні, засвоєнні розуміння тих ринкових перетворень, що відбуваються у національній та світовій економіці; вироблення вміння самостійно здійснювати аналіз економічних процесів; вивчити зміст та структуру шкільної економічної освіти, підручників; забезпечити засвоєння теоретичних засад методики викладання економіки; навчити аналізувати шкільні підручники та інші засоби навчання і доцільність застосування дидактичних інструментів; проектувати зміст навчання, різні види пізнавальної діяльності учнів і способи їх включення у процес навчання; забезпечити оволодіння навичками організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці та коригування в процесі ведення уроку; виробити вміння користуватися методичним апаратом викладання економіки, забезпечити опанування елементами педагогічних технологій та теоретичних знань з економіки. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23148 |
| Тип вмісту: | Course of lectures |
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| osn_ec_kyrs.pdf | 4,38 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.