Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2312
Назва: Визначення взаємозв’язку морфологічних показників, окремих рухових якостей і виконання елементів техніки юних тенісистів 6–8 років
Інші назви: Determination of Intercommunication of Morphological Indexes, Separate Impellent Qualities and Implementation of Elements of Technique of Young Tennis Players Aged 6–8
Автори: Мулик, В.
Лобода, В.
Mulyk, V.
Loboda, V.
Бібліографічний опис: Мулик, В. Визначення взаємозв’язку морфологічних показників, окремих рухових якостей і виконання елементів техніки юних тенісистів 6-8 років / В. Мулик, В. Лобода // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 354-358. – Бібліогр.: с. 357-358.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 8-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: юні тенісисти
елементи техніки
рухові якості
морфологічні показники
young tennis players
elements of technique
impellent qualities
morphological indexes
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання взаємозв’язку виконання окремих елементів техніки й рухових якостей у юних тенісистів 6–8 років. Установлено, що на початковому етапі тренувань юних тенісистів існує коре-ляційна залежність між виконанням елементів техніки тенісу й руховими якостями, що обумовлюють їх виконання. Найбільш значущими руховими якостями, що необхідні для виконання елементів техніки тенісу, є силові показники (тести – станова сила; згинання та розгинання рук в упорі, лежачи), спритності (тести – човниковий біг “три точки”; хват гімнастичної палиці, що падає), інші показники на етапі початкової підготовки менш значущі для виконання досліджуваних елементів техніки тенісу. Отримані результати дають змогу розробити комплекси тренувальних завдань, що передбачають поєднання засвоєння елементів техніки, розвиток рухових якостей, які забезпечують їх виконання. In the article the question of intercommunication of implementation of separate elements of technique and impellent qualities is considered for young tennis players aged 6-8. It is set that on the initial stage of training of young tennis players there is cross-correlation dependence of implementation of technic elements of tennis and by impellenting of qualities which stipulate their implementation. By the most meaningful impellent qualities which are needed for implementation of technic elements of tennis there are power indexes (tests: class force; bending and unbending of hands in support, lying), to adroitness (tests: at shuttle run “three points”; catch of gymnastic stick which falls) other indexes on the stage of initial preparation are less meaningful for implementation of the investigated elements of technique of tennis. Received results enable us for working out the complexes of training tasks which foresee combination of mastering of elements of technique and development of impellent qualities which provide their implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2312
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot88.pdf305,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.