Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМотузний, Юрій-
dc.date.accessioned2023-11-18T20:36:32Z-
dc.date.available2023-11-18T20:36:32Z-
dc.date.issued2023-10-25-
dc.identifier.citationМотузний Ю. Формування маркетингових стратегій просування товарів на ринок. UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення: збірник тез доповідей V Міжнародної мультидисциплінарної науково-практичної конференції (Луцьк, 25 жовтня 2023 р.). / За заг. ред. Павліхи Н.В. Луцьк : Вежа-Друк, 2023. 211 с. С. 118-122.uk_UK
dc.identifier.isbn978-966-940-513-5-
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23087-
dc.description.abstractПросування товару на ринок – це важливий напрям в маркетинговій діяльності, адже дозволяє будь-якому підприємству провести аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища, визначити поточне становище на ринку певної торговельної марки або продукту. Сьогодні будь-яка торгова марка, яка дійсно хоче закріпитися на ринку або просунутися вперед, потребує складання стратегії просування послуг товарів. Можна сказати, що стратегія просування товару на ринок – це план із захоплення, без якого можна залишитися забутим, невитребуваним, навіть якщо у продукту підприємства є маса переваг. Якщо ж про виробника не знають або забули, що і відбувається з часом, якщо не продумати стратегію просування товару, рано чи пізно це призведе до зниження прибутку, а то й до розорення. Формування стратегії просування продукції на ринок – це важливий етап для будь-якого бізнесу. Стратегія визначає, як компанія планує виводити свій продукт на ринок і як буде привертати увагу і зацікавленість потенційних клієнтів.uk_UK
dc.format.extent118-122-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛуцьк: Вежа-Друкuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectаналіз ринкової ситуаціїuk_UK
dc.subjectстратегії просування товару на ринокuk_UK
dc.titleФормування маркетингових стратегій просування товарів на ринокuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceUKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення-
dc.contributor.affiliationСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Романчик Т. Просування в системі маркетингових комунікацій: методологічні підходи. Вісник НТУ «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). 2017. № 45(1266). С. 26–29.uk_UK
dc.relation.references2. Мельник Л., Дериколенко А. Парадигмальний базис (концептуальні основи) просування товарів промислових підприємств за допомогою інструментарію цифрового маркетингу в умовах глобалізації. Агросвіт, 2020. № 12. С. 34–41.uk_UK
dc.relation.references3. Духновська Л., Саухіна О. Процес просування інноваційної продукції на ринок. Вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. 2016. Вип. 11. С. 14–16.uk_UK
dc.subject.udc339.138uk_UK
Appears in Collections:UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
118-122.pdf2,4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.