Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22908
Назва: Тренувальні тести з англійської мови для підсумкового контролю
Автори: Воробйова, Тетяна В’ячеславівна
Гедз, Світлана Федорівна,
Гончар, Катерина Леонідівна
Гордієнко, Юлія Анатоліївна
Гордун, Світлана Миколаївна
Гусак, Людмила Євгенівна
Кондрук, Аліна Юріївна
Малаховська, Ярина Іванівна
Мельник, Олена Миколаївна
Нумержицька, Ірина Василівна
Передон, Наталія Олександрівна
Світліковська, Олена Андріївна
Смалько, Людмила Євгенівна
Сорокіна, Ліна Євгеніївна
Супрун, Майя Володимирівна
Яцишин, Наталія Пилипівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. пед. наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. філол. наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. філол. наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. пед. наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. філол. наук, старший викладач
Волинський національний університет імені Лесі Українки, доктор пед. наук, професор
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. філол. наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, асистент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. філол. наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, старший викладач
Волинський національний університет імені Лесі Українки,канд. філол. наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. філол. наук, старший викладач
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. пед. наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. філол. наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. пед. наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, канд. пед. наук, доцент
Бібліографічний опис: Тренувальні тести з англійської мови для підсумкового контролю : посібник-практикум для здобувачів освіти ОС «Бакалавр» гуманітарних спеціальностей : 081 Право, 082 Міжнародне право, 011 Науки про освіту, 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями), 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями), 016 Спеціальна освіта; 022 Дизайн, 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація, 024 Хо¬реографія, 025 Музичне мистецтво, 027 Музеєзнавство, пам’яткознавство, 031 Релігієзнавство, 032 Історія та археологія, 033 Філософія, 034 Культурологія, 035 Філологія, 053 Психологія, 054 Соціологія, 231 Соціальна робота, 251 Державна безпека, 262 Правоохоронна діяльність / [Т. В. Воробйова, С. Ф. Гедз, К. Л. Гончар та ін.] ; за ред. Н. П. Яцишин. Луцьк : Вежа-Друк, 2023. - 604 с.
Bibliographic description: Practice tests of the English language for the final control: practical guide for the Bachelor of humanitarian specialties students: 081 Law, 082 International law, 011 Educational sciences, 012 Preschool education, 013 Primary education, 014 Secondary education (by subject specializations) , 015 Professional education (by specialization), 016 Special education; 022 Design, 023 Fine arts, decorative arts, restoration, 024 Choreography, 025 Musical arts, 027 Museum studies, monument studies, 031 Religious studies, 032 History and archeology, 033 Philosophy, 034 Cultural studies, 035 Philology, 053 Psychology, 054 Sociology , 231 Social work, 251 State security, 262 Law enforcement activities / T. V. Vorobyova, S. F. Gedz, K. L. Gonchar, etc.] ; under the editorship N. P. Yatsyshyn. Lutsk: Vezha-Druk, 2023. - 604 p.
Дата публікації: жов-2023
Дата внесення: 17-жов-2023
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Волинський національний університет імені Лесі Українки
DOI: https://doi.org/10.29038/978-966-940-503-6.2023.604
УДК: 811.111(075.8)
Теми: іноземна мова
Foreign Language
англійська мова
English
право
law
підсумковий контроль
final control
гуманітарні спеціальності
humanitarian specialties
посібник-практикум
practical guide
бакалавр
bachelor
тести
tests
Короткий огляд (реферат): Посібник-практикум укладений для забезпечення студентів гуманітарних спеціальностей тренувальними тестами з англійської мови для підсумкового контролю з освітніх компонентів «Англійська мова», «Англійська мова (за професійним спрямуванням)», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» та орієнтований на ознайомлення здобувачів вищої освіти з типами тестових завдань, особливостями їх виконання, має на меті допомогти студентам повторити та систематизувати вивчений лексичний та граматичний матеріал. Завдання складені з урахуванням обсягу матеріалу, вимог до знань і вмінь студентів І-ІV курсів гуманітарних спеціальностей, передбачених відповідними навчальними програмами.
Опис: У процесі вивчення освітніх компонентів «Англійська мова», «Англійська мова» (за професійним спрямуванням)» та «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» особливе місце належить формуванню мовних, зокрема, лексичних і граматичних навичок, які є компонентами комунікативної компетентності. Найдієвішим способом формування навичок спілкування іноземною мовою є виконання тренувальних вправ. Запропонований посібник-практикум орієнтований на забезпечення студентів гуманітарних спеціальностей тренувальними тестами для покращення їх знань із лексики і граматики англійської мови. Завдання складені з урахуванням обсягу матеріалу, вимог до знань і вмінь здобувачів вищої освіти гуманітарних спеціальностей, передбачених відповідними програмами. Тренувальні тести для І-го курсу включають завдання, які розподілені на два рівні відповідно до ступеня їх складності. Змістове наповнення першого та другого рівнів складається з тестів, що відповідають таким граматичним темам: часові форми дієслів активного стану, іменник, ступені порівняння прикметників, типи запитань. Студенти повинні виконати тести двох типів: 1) завдання закритої форми із запропонованими відповідями, з яких потрібно вибрати одну або декілька правильних відповідей, або встановити відповідність; 2) завдання відкритої форми. Тренувальні тести для ІІ-го курсу розподілені на три рівні відповідно до ступеня їх складності та представлені завданнями кількох типів: 1) вибір однієї правильної відповіді з чотирьох можливих, 2) вибір двох правильних відповідей із п’яти можливих та 3) завдання відкритого типу з вільно конструйованими відповідями. Тренувальні тести для ІІІ-го курсу включають завдання, які розподілені на три рівні відповідно до ступеня їх складності. Змістове наповнення першого та другого рівнів представлене тестами, які відповідають таким граматичним темам: часові форми дієслів у активному і пасивному станах, пряма/непряма мова, узгодження часів, інфінітив, герундій. До тестів третього рівня входять також лексичні завдання, які відповідають навчальним програмам освітніх компонентів «Англійська мова», «Англійська мова» (за професійним спрямуванням)» та «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» для факультетів історії, політології та національної безпеки, культури і мистецтв, педагогічної освіти та соціальної роботи, філології та журналістики, юридичного факультету та містять тексти, складені на основі професійно-орієнтованої лексики відповідно до спеціальностей. Тренувальні тести для ІV-го курсу включають завдання, які розподілені на три рівні відповідно до ступеня їх складності. Змістове наповнення першого та другого рівнів представлене тестами з таких граматичних тем: множина іменників, ступені порівняння прикметників, види запитань, часові форми дієслів у активному та пасивному станах, пряма/непряма мова, узгодження часів, інфінітив, герундій, модальні дієслова. Тести третього рівня включають також лексичні завдання, які відповідають навчальним програмам освітніх компонентів «Англійська мова», «Англійська мова» (за професійним спрямуванням)», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» для факультетів історії, політології та національної безпеки, культури і мистецтв, педагогічної освіти та соціальної роботи, філології та журналістики, юридичного факультету. Тести складені згідно з вимогами програми Єдиного вступного іспиту з англійської мови до магістратури. У цій частині представлені тести закритої форми із запропонованими відповідями, з яких потрібно вибрати одну правильну відповідь. В окремому розділі посібника подано тести для підготовки до складання ЄВІ з англійської мови, метою яких є не лише ознайомити студентів освітніх програм бакалаврського рівня зі структурою, вимогами до ЄВІ, але й максимально ефективно сформувати в них англомовні компетентності, необхідні для вступу до магістратури. Запропоновані у посібнику-практикумі завдання складені відповідно до програми ЄВІ, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Поданий матеріал включає велику різноманітність тестових завдань на перевірку розуміння прочитаного, а також на формування навичок використання мовних одиниць різних рівнів. У цьому розділі посібника представлена детальна інструкція до кожного типу завдань, що сприятиме їх належному виконанню. Посібник-практикум складається з передмови, тренувальних тестів різної складності для відповідних курсів, додатків та списку використаної та рекомендованої літератури. Запропонований тестовий матеріал має не лише навчальний, але й пізнавальний характер.
Зміст: ПЕРЕДМОВА
ТРЕНУВАЛЬНІ ТЕСТИ (1 КУРС)
PART 1
PART 2
ТРЕНУВАЛЬНІ ТЕСТИ (2 КУРС)
PART 1
PART 2
PART 3
ТРЕНУВАЛЬНІ ТЕСТИ (3 КУРС)
PART 1
PART 2
PART 3
ТРЕНУВАЛЬНІ ТЕСТИ (4 КУРС)
PART 1
PART 2
PART 3
ТРЕНУВАЛЬНІ ТЕСТИ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО СКЛАДАННЯ ЄВІ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ДОДАТОК 1. PREPOSITIONS
ДОДАТОК 2. GLOSSARY. USE OF ENGLISH
ДОДАТОК 3. ENGLISH IDIOMATIC EXPRESSIONS
ДОДАТОК 4. PHRASAL VERBS AND SET PHRASES
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ТА РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22908
ISBN: 978-966-940-503-6
Перелік літератури: 1. Англійська мова. Тренажер для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Тернопіль : Підручники і посібники. 2019. 186 c.
2. Андерсон К. Е., Савічук В. Я., Шерік А. Д. Посібник з англійських фразеологізмів. Луцьк, 2002. 96 с.
3. Доценко І., Євчук О. Англійська мова Тренажер для підготовки до ЗНО-2021. Тернопіль : Підручники і посібники, 2020 р. С. 18.
4. Драб Н. Л., Любецька І. М., Костюк Т. О. Збірник тестів ЗНО 2020 року з англійської мови. Вінниця : Нова книга, 2019. 120 с.
5. ЗНО (ЄВІ) 2021 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (1 зміна).
6. ЗНО (ЄВІ) 2020 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (1 зміна).
7. ЗНО (ЄВІ) 2020 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (2 зміна).
8. ЗНО (ЄВІ) 2020 року з англійської мови в магістратуру – додаткова сесія.
9. ЗНО (ЄВІ) 2020 року з англійської мови в магістратуру – спецсесія.
10. ЗНО (ЄВІ) 2019 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (1 зміна).
11. ЗНО (ЄВІ) 2018 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія
12. ЗНО (ЄВІ) 2018 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія.
13. ЗНО (ЄВІ) 2019 року з англійської мови в магістратуру – основна сесія (2 зміна).
14. ЗНО (ЄВІ) 2019 року з англійської мови в магістратуру – додаткова сесія.
15. ЗНО (ЄВІ) 2019 року з англійської мови в магістратуру – спецсесія.
16. ЗНО 2010 року з англійської мови – основна сесія.
17. Тестові завдання з англійської мови: у 2-х част. Частина І. Київ : Генеза. 2009.
18. Практична граматика англійської мови. Морфологія: збірник вправ: навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів / [Є. І. Гороть, О. В. Василенко, Н. В. Єфремова, І. М. Калиновська та ін.] ; за ред. Є. І. Гороть. Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2009. 516 с.
19. Практична граматика англійської мови. Морфологія: навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Є. І. Гороть, О. В. Василенко, Н. В. Єфремова, І. М. Калиновська, Т. М. Кухарук; За ред. Є. І. Гороть. Луцьк : РВВ «Вежа» ВДУ ім. Лесі Українки, 2007. 436 с.
20. Alderson J. C., Cseresznyés M. Into Europe. Prepare for Modern English Exams. Reading and Use of English. Budapest : Teleki László Foundation, 2005. 297 p.
21. Aspinall T., Capel A. Advanced Masterclass CAE. New Edition. Oxford University Press, 2003. 137 p.
22. Betsis A., Mamas L. Successful FCE – 10 Practice Tests. Student’s Book. Global ELT LTD, 2015.
23. Cambridge Dictionary. URL: https://dictionary.cambridge.org/
24. Capel A., Sharp W. Objective First Workbook. Cambridge University Press, 2014.
25. Clare A., Wilson J. Speakout. Intermediate. Student’s Book. 2nd edition. 2015.
26. Collins Dictionary. URL: https://www.collinsdictionary.com/
27. Cotton D., Falvey D., Kent S. New Language Leader. Intermediate. Pearson Education Limited, 2013. 176 p.
28. Cotton D., Falvey D., Kent S. Language Leader: Intermediate. Student’s book. Edinburgh : Pearson Education Limited, 2008.
29. Cunningham S., Moor P. Real Life. Intermediate. Student’s book. Edinburgh : Pearson Education, 2010.
30. Dictionary of Contemporary English for Advanced Learners. 6th edition. Pearson Education Limited, 2016.
Тип вмісту: Handbook
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tren_testy_23.pdf4,15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.