Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗемська, Н.-
dc.contributor.authorZemska, N.-
dc.date.accessioned2013-11-07T14:44:11Z-
dc.date.available2013-11-07T14:44:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗемська, Н. Характеристика рухової активності студентської молоді / Н. Земська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 211-215. – Бібліогр.: 10 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2275-
dc.description.abstractРухова активність – основний складник здорового способу життя людини. Завдання статті – визначення рівнів рухової активності студентської молоді та оцінка структури добової рухової активності студентів Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Для розв’язання завдання використо-вували Фремінгемську методику дослідження рухової активності та методи математичної статистики. Оцінка рівнів рухової активності в добовому бюджеті часу юнаків і дівчат показала, що 91,4 % ± 4,3 % часу доби рівень оцінювався як базовий, сидячий та малий і лише 6,6 ± 0,5 % – середній та 2,0 ± 0,3 % – як високий. Низький рівень рухової активності виявлено в 35,6 % дівчат та 33,3 % юнаків. Отримані результати доводять важливість потреби підвищення мотивації студентів до збільшення їхньої рухової активності. . Physical activity is the main component of healthy lifestyles. The objectives of this paper is to determine levels of physical activity of students and evaluation of the structure of daily physical activity of students of V. Stefanyk Precarpathian National University named. Framinghams methods of physical activity and mathematical statistics were used for the research. Evaluation of physical activity of boys and girls in daily budget showed that 91,4 % ± 4,3 % during the day the level has been assessed as a baseline, sedentary and small, and only 6,6 ± 0,5 % as medium and 2,0 ± 0,3 % was noted as high one. The low physical activity was found in 35,6 % of girls and 33,3 % of boys. The final results demonstrate the importance of increasing students motivation to stimulate their physical activity.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрухова активністьuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectphysical activityuk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.subjecthealthy lifestylesuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.titleХарактеристика рухової активності студентської молодіuk_UK
dc.title.alternativeDescription of Young Students’ Physical Activityuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 371.71-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot51.pdf299,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.