Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколаєнко, Наталія-
dc.contributor.authorВасилевич, Юлія-
dc.contributor.authorКомарчук, Олександр-
dc.date.accessioned2023-09-07T12:03:02Z-
dc.date.available2023-09-07T12:03:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНіколаєнко Н., Василевич Ю., Комарчук О. Комунікативні стратегії інформаційної складової російсько-української гібридної війни. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. 2019. № 8(392). С. 47-55uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22743-
dc.description.abstractВизначено, що питання про комунікативні стратегії в умовах російсько-української гібридної війни набуває сьогодні все більшої актуальності, адже їх вибір визначається основними цілями впливу на свідомість мас із боку російської влади та засобів масової комунікації (далі – ЗМК). Мета дослідження полягає в аналізі видів комунікативних стратегій маніпулятивних технології російських ЗМК у дискурсі гібридної війни, визначенні основних комунікативних тактик та заходів, що сприяють реалізації стратегій та забезпечують ефективність їх впливу на формування громадської думки населення нашої держави. Виокремлено та описано основні комунікативні маніпулятивні технології, що використовуються сучасними ЗМК, зокрема стратегія формування «образу ворога», стратегії формування історичної спадщини, проведення інформаційної кампанії в соціальних мережах та, що апелює до національної самосвідомості й патріотизму. Виокремлено низку передумов ефективної реалізації окреслених стратегій, серед яких – популяризація масової російської культури, розповсюдження російської мови; низький рівень медійної грамотності та політичної освіти; відсутність державних програм популяризації українського книговидавництва, кіновиробництва, розвитку театру, мистецтва тощо. Із боку РФ формується жорсткий інформаційний контент, який можна визначити як «інформаційна окупація». Аналіз національного медіа-контенту за 2014–2018 рр. показав, що комунікативні стратегії російських ЗМК продовжують працювати, разом із відкритим нехтуванням нормами міжнародного права, тому їх місце та роль у сучасному політичному процесі визначається не лише їх використанням у політичному полі України, а й рівнем маніпулятивного потенціалу в контексті цільового впливу на свідомість громадян.uk_UK
dc.format.extent47-55-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectгібридна війнаuk_UK
dc.subjectсоціальні мережіuk_UK
dc.subjectзасоби масової комунікаціїuk_UK
dc.subjectкомунікативні стратегіїuk_UK
dc.subjectманіпулятивні технологіїuk_UK
dc.subjectдезінформуванняuk_UK
dc.subjectміфодизайнuk_UK
dc.subjectісторична спадщинаuk_UK
dc.subjectнаціональна свідомість і патріотизмuk_UK
dc.titleКомунікативні стратегії інформаційної складової російсько-української гібридної війниuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue8(392)-
dc.citation.journalTitleНауковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини-
dc.contributor.affiliationМиколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинськогоuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc316.485.26:316.77uk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Міжнародні відносини", 2019, № 8 (392)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47-55.pdf570,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.