Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2273
Назва: Роль і значення “шкіл здоров’я” у формуванні світогляду школярів
Інші назви: Role and Value of “Schools of Health” in Forming of Schoolchildren’s World Outlook (in the Example of Kharkiv State Academy of Design and Arts.
Автори: Єрмакова, Т.
Yermakova, T.
Бібліографічний опис: Єрмакова, Т. Роль і значення "шкіл здоров’я" у формуванні світогляду школярів / Т. Єрмакова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 203-207. – Бібліогр.: с. 206-207.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 7-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: школа
здоров’я
формування
здоровий спосіб життя
вальдорфська школа
школяр
school
health
forming
healthy lifestyle
Waldorf School
schoolchild
Короткий огляд (реферат): Розкрито поняття “педагогічна валеологія”, “педагогіка здоров’я”, “здоров’язберігальна педагогіка”. Вивчено та розкрито особливості впливу “Шкіл здоров’я” на формування здорового способу життя школярів. Проаналізовано основні компоненти моделі “Школи здоров’я”. Виявлено, що “Школа розуміння”, “Школа розвитку”, “Школа діалогу культур” працювали за авторськими програмами розвитку дитини й ґрунтувалися на ідеях відомих педагогів-гуманістів минулого та сучасних концепціях розвивальної освіти, діалогічного навчання, особистісно орієнтованого підходу. Визначено особливості роботи шкіл, основні вимоги та напрями реалізації вальдорфської системи здоров’язбереження школярів. Виявлено недоліки, які заважали впровадженню в практику та розвитку ідей формування здорового способу життя учнів. The article exposed such concepts as “pedagogical valeology”, “health pedagogics”, “health-saving pedagogics”. It was studied and exposed main features of influence of “Schools of health” on forming of schoolchildren’s healthy lifestyle. The basic components of model of “School of health” are analysed. It is educed that “School of understanding”, “School of development”, “School of dialogue of cultures” worked according to the authorial programs of development of a child and rely on ideas of well-known teachers-humanists of the past, and based on modern conceptions of developing education, dialogic studies, person-oriented approach. It was defined the features of work, basic requirements and directions of realization of the Waldorf system of health preservation of schoolchildren. It is educed defects that prevent from practice and development ideas of forming healthy lifestyle of schoolchildren.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2273
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot49.pdf302,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.