Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемчук, С.-
dc.contributor.authorЗлуніцина, Н.-
dc.contributor.authorРоманова, В.-
dc.contributor.authorDemchuk, S.-
dc.contributor.authorRomanova, V.-
dc.contributor.authorZlunycyna, N.-
dc.date.accessioned2013-11-07T14:15:09Z-
dc.date.available2013-11-07T14:15:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДемчук, С. Організація фізичного виховання школярів спеціальних медичних груп / С. Демчук, Н. Злуніцина, В. Романова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 195-199. – Бібліогр.: 9 назвuk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2272-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена невизначеністю системи організації фізичного виховання школярів спеціальних медичних груп. Завдання дослідження – узагальнити досвід теорії й практики з проблеми організації та методики проведення уроків фізичної культури з учнями спеціальних медичних груп. Найбільш ефек-тивний вплив на покращання здоров’я дітей можна здійснювати, проводячи заняття учнів спеціальної медичної групи на уроках фізичної культури, які проводяться окремою підгрупою за розкладом уроків основної медичної групи, та заняття учнів спеціальної медичної групи на уроках фізичної культури, що проводяться в позаурочний час. Отже, на сьогодні не розв’язаною залишається проблема організації уроків фізичної культури з учнями спеціальної медичної групи. Наявні підходи до проведення таких занять мають переваги та недоліки об’єктивного й суб’єктивного характеру. The research actuality is caused by the vagueness of the system of organization of physical education of schoolchildren in special medical groups. Research task: to generalize the experience of theory and practice of organization and methodology of conducting lesson of physical culture with students of special medical groups. The most effective influence on improvement of children health can made by organizing physical culture lessons for schoolchildren in special medical groups which are conducted to a separate group on the lessons curriculum of basic medical group and the lessons for students of the special medical groups which are organized in after-school time. It is consequently that nowadays a problem of organization of physical culture lessons with the students of. special medical groups stays unsolved Existent methods of organization of such lessons have advantages and disadvantages of objective and subjective character.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectучніuk_UK
dc.subjectспеціальна медична групаuk_UK
dc.subjectурок фізичної культуриuk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.subjectspecial medical groupsuk_UK
dc.subjectlesson of physical cultureuk_UK
dc.titleОрганізація фізичного виховання школярів спеціальних медичних групuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 373.037: 371.7-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot47.pdf317,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.