Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22672
Title: Етапи формування вокально-технічних навичок здобувачів вищої освіти у класі естрадного співу
Authors: Зарицький, Андрій Олександрович
Мрочко, Віктор Миколайович
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Зарицький, А., Мрочко, В. (2023). Етапи формування вокально-технічних навичок здобувачів вищої освіти у класі естрадного співу. Fine Art and Culture Studies, 2, 16–21, doi: https://doi.org/10.32782/facs-2023-2-3
Journal/Collection: Fine Art and Culture Studies
Issue: 2
Issue Date: 2023
Date of entry: 1-Sep-2023
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0001-9996-6937
https://orcid.org/0000-0002-9667-8099
DOI: https://doi.org/10.32782/facs-2023-2-3
UDC: 784.8:734.41
Keywords: вокально-технічні навички
вокальне мистецтво естради
здобувачі вищої освіти
етапи формування
методи та форми роботи
Page range: 16-21
Abstract: Важливою складовою професійної компетентності майбутнього фахівця у сфері музичного мистецтва естради є формування вокально-технічних навичок. У класі естрадного співу здобувачі освіти мають можливість оволодіти кваліфікованими знаннями, практичними уміннями та навичками, які сприятимуть розвитку виконавської майстерності, зокрема вокальної техніки. Мета статті полягає у визначенні оптимальних етапів формування вокально-технічних навичок здобувачів вищої освіти у класі естрадного співу. Методологія статті базується на використанні досліджень у галузі вокальної техніки та педагогічної практики викладачів естрадного співу. Аналіз наукових досліджень з даної проблематики дозволив визначити важливі проблеми, які виникають у процесі формування вокально-технічних навичок студентів, виявити ефективні методи їх вирішення. Наукова новизна статті полягає у визначенні етапів формування вокально-технічних навичок здобувачів вищої освіти у класі естрадного співу. У статті проаналізовано сучасні методики розвитку вокальної техніки, охарактеризовано етапи роботи, систематизовано форми та методи для практичного застосування. Зокрема, розглянуто методи та прийоми розвитку вокального дихання, інтонування, дикційно-артикуляційного апарату, які відіграють важливу роль у формуванні вокальної техніки. Висновки. Формування вокально-технічних навичок є важливою складовою підготовки майбутніх виконавців. Вивчаючи основи вокальної техніки здобувачі освіти мають можливість розвивати музичний слух, пам'ять, удосконалювати вокальну та виконавську майстерність. Окрім того, у статті наголошено на важливості індивідуального підходу, який допомагає викладачам естрадного співу розвивати вокальні здібності кожного студента відповідно до його здібностей та можливостей. У статті висвітлені важливі етапи формування вокально-технічних навичок здобувачів вищої освіти у класі естрадного співу та пропонуються ефективні методи та завдання для кожного етапу. Ці методи можуть бути корисними як для викладачів, так і для здобувачів освіти, які прагнуть покращити свої вокальні навички та розвинути свій творчий потенціал.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22672
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stattia Zarytskii Mrochko.pdf304,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.