Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22666
Title: Лідерський потенціал фахівця дошкільної освіти: постановка проблеми
Authors: Мельник, Ірина Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Мельник І.М. Лідерський потенціал фахівця дошкільної освіти: постановка проблеми. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної конференції // Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної освіти ; [відпов. секр. Н. Г. Каньоса]. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2023. С.208-213c.
Conference/Event: Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти
Issue Date: 25-Jun-2023
Date of entry: 1-Sep-2023
Country (code): UA
Place of the edition/event: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
UDC: 37.01.09
JEL: Педагогіка
Page range: 208-213
Series/Report no.: 9;
Abstract: Автором узагальнено підходи до питань професійної підготовки фахівця, розвитку у нього лідерських якостей. Звертається увага на доцільність формування у фахівця дошкільної освіти креативності, творчого підходу, лідерських якостей, які максимально сприятимуть реалізації завдань педагога у практиці роботи ЗДО. Подано зміст понять «потенціал», «лідерський потенціал», «лідерство». Автор акцентує увагу на те, що своєрідність прояву лідерського потенціалу педагога дошкільної освіти детермінована специфікою його особистісно-професійних функцій (вихователь, організатор діяльності дітей, комунікатор з батьками, колегами, методист, керівник закладу дошкільної освіти). Ключові слова: лідерський потенціал, вихователь, методист, керівник закладу дошкільної освіти, творчий підхід.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22666
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
melnyk_st.pdf181,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.