Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22660
Назва: Crisis Challenges in Societal Development and the Peculiarities of Preparing Preschool Education Specialists in these Conditions
Автори: Zahorodnia, Liudmyla
Melnyk, Iryna
Chepil, Mariya
Karpenko, Oresta
Marieieva, Tetiana
Karnaukhova, Antonina
Бібліографічний опис: Zahorodnia , L., Melnyk, I., Chepil, M., Karpenko, O., Marieieva, T. and Karnaukhova , A. 2023. Crisis Challenges in Societal Development and the Peculiarities of Preparing Preschool Education Specialists in these Conditions. Revista de Gestão Social e Ambiental. 17, 5 (19 Jun. 2023), e03389. DOI:https://doi.org/10.24857/rgsa.v17n5-001.p.1-16. Scopus Q4
Журнал/збірник: Revista De Gestão Social E Ambiental
Випуск/№ : 17(5)
Дата публікації: 19-чер-2023
Дата внесення: 28-сер-2023
DOI: https://doi.org/10.24857/rgsa.v17n5-001
Теми: Crisis Challenges
Societal Development
Preschool Education
Education Specialists
Professional Training
Personal Training
Діапазон сторінок: 1-16
Короткий огляд (реферат): Objective: The objective of this study is to assess the principal features of professional and personal training for future preschool education specialists in crisis situations, outline the forms of training, and analyze the viewpoints of future specialists and their educators on the practical aspects of this issue. Theoretical framework: The study builds upon existing theoretical frameworks related to professional and personal training for educators, crisis situations in the field of education, and the specific context of preschool education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22660
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
001+RGSA.pdf390,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.