Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22659| Title: | Еколого-природнича освіта дошкільників у контексті середовищного підходу | 
| Authors: | Мельник, Ірина Миколаївна | 
| Affiliation: | Волинський національний університет Імені Лесі Українки | 
| Bibliographic description (Ukraine): | Мельник І. М. Еколого-природнича освіта дошкільників у контексті середовищного підходу. Дошкільна освіта: теорія, методика, інновації: зб. матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Луцьк: 26 червня 2023. С.86-91. | 
| Conference/Event: | Дошкільна освіта: теорія, методика, інновації | 
| Issue Date: | 26-Jun-2023 | 
| Submitted date: | 10-Jun-2023 | 
| Date of entry: | 28-Aug-2023 | 
| Country (code): | UA | 
| Place of the edition/event: | Луцьк | 
| Page range: | 86-91 | 
| Series/Report no.: | 7; | 
| Abstract: | У пізнанні дітьми природи особливе місце відведено спостереженню, яке забезпечує безпосередній контакт дітей з реальними об’єктами природи, в результаті чого у них формуються реалістичні уявлення про ці об’єкти та зв’язки між ними (Н.Яришева). Спостереження – це перший і найважливіший метод організації спілкування дитини з природою, а відтак, він, як правило, має місце там, де здійснюється безпосередній контакт дитини з природнім об’єктом чи явищем: у куточку живої природи ( спостереження за рухом рослин відповідно до зміни положення сонця), у музеї природи ( спостереження за водою), у лабораторії ( спостереження під час проведення дослідів), на екологічній стежині ділянки ЗДО ( спостереження за хмарами, за вітром, за ранньоцвітами та ін.) тощо. Еколого-розвивальне середовище ЗДО відкриває широкі можливості для експериментально-дослідницької діяльності дітей – основи емпіричного пізнання довкілля, джерела знань та розвитку пізнавальних інтересів дошкільників. Дослідницька діяльність – це організована педагогом пізнавальна діяльність дітей, у якій вони шляхом самостійного відкриття природи, розв’язання проблемних завдань, практично перетворювальних дій одночасно оволодівають новими знаннями, а також уміннями та навичками їх подальшого самостійного набуття | 
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22659 | 
| Content type: | Conference Abstract | 
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| melnyk_ekolog.pdf | 242,86 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
