Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22654| Назва: | Етична компетентність фахівця дошкільної освіти в контексті гуманістичної педагогіки | 
| Автори: | Мельник, Ірина Миколаївна | 
| Приналежність: | Волинський національний університет Імені Лесі Українки | 
| Бібліографічний опис: | Мельник І.М. Етична компетентність фахівця дошкільної освіти в контексті гуманістичної педагогіки. Дошкільна освіта: теорія, методика, інновації: зб. матеріалів VІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Луцьк: 18 травня 2023.С. 243-247 | 
| Конференція/захід: | Дошкільна освіта: теорія, методика, інновації | 
| Дата публікації: | 18-тра-2023 | 
| Дата подання: | 16-кві-2023 | 
| Дата внесення: | 25-сер-2023 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| Місце видання, проведення: | Луцьк | 
| JEL: | Педагогіка | 
| Діапазон сторінок: | 243-247 | 
| Короткий огляд (реферат): | Дослідження змістової сутності етичної компетентності педагога дошкільної освіти дозволяє узагальнити, що передусім це важливий і невід’ємний компонент його фахової компетентності. Водночас акцентуємо: етична компетентність педагога дошкільної освіти соціально зумовлена, тісно пов’язана зі світоглядною позицією суспільства й особистості. Адже педагог – носій і в той же час творець моральних норм і цінностей суспільства, в якому живе і працює. На основі аналізу наявних досліджень ми підсумовуємо, що етична компетентність педагога дошкільної освіти – це передусім комплексна динамічна характеристика, яка включає моральні норми, ціннісні орієнтири, переконання, почуття, вольові якості (витриманість гідність, відповідальність, гуманність, толерантність, тактовність). Вихователь з високим рівнем етичної компетентності завжди емоційно врівноважений, справедливий. оскільки смислом його діяльності є дитина, то повага до неї прийняття і розуміння її особистісного розвитку, постійне прагнення підтримати, допомогти – повинні бути епіцентром гуманістичної позиції вихователя. Ключові слова: етична компетентність вихователя, заклади дошкільної освіти, виховання | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22654 | 
| Тип вмісту: | Conference Abstract | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| melnyk_2023.pdf | 233,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
