Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22654
Назва: | Етична компетентність фахівця дошкільної освіти в контексті гуманістичної педагогіки |
Автори: | Мельник, Ірина Миколаївна |
Приналежність: | Волинський національний університет Імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Мельник І.М. Етична компетентність фахівця дошкільної освіти в контексті гуманістичної педагогіки. Дошкільна освіта: теорія, методика, інновації: зб. матеріалів VІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Луцьк: 18 травня 2023.С. 243-247 |
Конференція/захід: | Дошкільна освіта: теорія, методика, інновації |
Дата публікації: | 18-тра-2023 |
Дата подання: | 16-кві-2023 |
Дата внесення: | 25-сер-2023 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Луцьк |
JEL: | Педагогіка |
Діапазон сторінок: | 243-247 |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження змістової сутності етичної компетентності педагога дошкільної освіти дозволяє узагальнити, що передусім це важливий і невід’ємний компонент його фахової компетентності. Водночас акцентуємо: етична компетентність педагога дошкільної освіти соціально зумовлена, тісно пов’язана зі світоглядною позицією суспільства й особистості. Адже педагог – носій і в той же час творець моральних норм і цінностей суспільства, в якому живе і працює. На основі аналізу наявних досліджень ми підсумовуємо, що етична компетентність педагога дошкільної освіти – це передусім комплексна динамічна характеристика, яка включає моральні норми, ціннісні орієнтири, переконання, почуття, вольові якості (витриманість гідність, відповідальність, гуманність, толерантність, тактовність). Вихователь з високим рівнем етичної компетентності завжди емоційно врівноважений, справедливий. оскільки смислом його діяльності є дитина, то повага до неї прийняття і розуміння її особистісного розвитку, постійне прагнення підтримати, допомогти – повинні бути епіцентром гуманістичної позиції вихователя. Ключові слова: етична компетентність вихователя, заклади дошкільної освіти, виховання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22654 |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
melnyk_2023.pdf | 233,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.