Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДодонова, O.-
dc.contributor.authorDodonova, O.-
dc.date.accessioned2013-11-07T11:58:27Z-
dc.date.available2013-11-07T11:58:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДодонова, О. Удосконалення навчального процесу фізичного виховання студентів на основі розвитку мотивації та гуманізму / О. Додонова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 136-142. – Бібліогр.: 10 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2260-
dc.description.abstractАктуальність зумовлена зниженням мотивації студентів ВНЗ до занять фізичною культурою та дегуманізацією навчального процесу. Завданням дослідження є ознайомлення з напрямами розвитку мотивації студентів ВНЗ до занять фізичною культурою на основі принципу гуманізму. Методом проведення дослідження став експеримент за допомогою оцінки процесу фізичного виховання студентів ВНЗ на його відповідність принципу гуманізму та виявлення мотиваційних типів студентів із обранням відповідних форм стиму¬лювання. У результаті дослідження доведено необхідність організації навчального процесу фізичного вихован¬ня студентів на принципі гуманізму через наукові обґрунтування й емпіричні дослідження оцінки: обґрунтовано необхідність використання тестових методик розвитку мотивації відповідно до цього принципу, надано результат проведеного експерименту застосування адаптованої методики розвитку мотивації в Східно-українському національному університеті ім. В. Даля. Зроблено головні висновки щодо вдосконалення процесу фізичного виховання студентів у ВНЗ, яке потребує дотримання принципу гуманізму; розвиток мотивації є необхідним складником організації навчального процесу фізичного виховання на принципі гуманізму; застосування тестової методики дає змогу управляти мотивацією студентів за допомогою використання підібраних форм стимулювання, що відповідає принципу гуманізму. Actuality is conditioned by decreasing of motivation level among students of higher educational establishments to physical culture classes and by dehumanization of educational process. The acquaintance with directions of development of motivation among students of higher educational establishments to classes of physical culture on the basis of principle of humanism is the task of research. The experiment by means of estimation of process of physical education of the students institute of higher on his accordance to principle of humanism is the method of conducting of research, and exposure of motivational types of students with the choice of the proper forms of stimulation. As a result of research the necessity of organization of educational process of physical education of students on principle of humanism by the scientific grounds and empiric researches of estimation is proved, the necessity of the use of test methods of development of motivation, proper to this principle, is grounded, the result of the conducted experiment of application of the adapted method of development of motivation is presented in Eastern Ukrainian National University by V. Dalya. Main conclusions are: perfection of process of physical education of the students institute of higher needs the observance of principle of humanism; development of motivation is the necessary constituent of organization of educational process of physical education on principle of humanism; application of test method allows to handle motivation of students by means the use of neat forms of stimulation, that answers principle of humanism.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectгуманізмuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectмотиваційний типuk_UK
dc.subjectпотребаuk_UK
dc.subjectстимулюванняuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjecthumanismuk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjectmotivational typeuk_UK
dc.subjectnecessityuk_UK
dc.subjectstimulationuk_UK
dc.subjectstudentuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.titleУдосконалення навчального процесу фізичного виховання студентів на основі розвитку мотивації та гуманізмуuk_UK
dc.title.alternativePerfection of Educational Process of Physical Education of Students on the Basis of Development of Motivation and Humanismuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 378.172:37.037-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot34.pdf298,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.