Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2257
Назва: Теоретичне дослідження сучасних тенденцій у навчанні школярів фізичної культури, зумовлених формуванням нової парадигми освіти в Україні
Інші назви: Theoretical Research of Modern Tendencies in Training of School Students to Physical Culture Predetermined by Formations of a New Paradigm of Education in Ukraine.
Автори: Багінська, О.
Baginskaya, O.
Бібліографічний опис: Багінська, О. Теоретичне дослідження сучасних тенденцій у навчанні школярів фізичної культури, зумовлених формуванням нової парадигми освіти в Україні / О. Багінська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 122-125. – Бібліогр.: с. 124-125.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 7-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: школярі
фізична культура
педагогічні технології
students
physical education
physical education
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена формуванням нової освітньої парадигми в Україні та необхідністю модернізації процесу навчання фізичної культури школярів відповідно до неї. Основне завдання статті – тео-ретичне дослідження сучасних тенденцій у системі фізичного виховання школярів, зумовлених формуванням нової освітньої парадигми в Україні. У результаті аналізу науково-методичної літератури виявлено об’єктивну необхідність активного впровадження нових підходів до навчання й виховання школярів, переходу до гума-ністичної педагогіки. Визначено, що, незважаючи на велику кількість інновацій у системі освіти, їх питома вага в процесі навчання фізичної культури набагато менша та не може повністю задовольнити нових освітніх потреб. Теоретичний аналіз дав підставу зробити висновок про можливість вирішення цього питання в умо¬вах інформаційного освітнього простору, який надає можливості для обробки та систематизації великої кількості інформації, розробки оптимальних індивідуальних програм навчання й виховання, моделювання, можли-вості варіативного застосування педагогічних технологій залежно від конкретної індивідуальної ситуації розвитку дитини. The actuality of research is predetermined by formation of a new educational paradigm in Ukraine and need in school student’s physical culture training process modernization according to it. The main task of this article is theoretical research of current tendencies in system of physical training of school students predetermined to formations of a new educational paradigm in Ukraine. As a result of the analysis of scientifically methodical literature objective need of active introduction of new approaches to training and education of school students, transition to humanistic pedagogics is found. It was determined that despite a large quantity of innovations in education system, their specific weight in the course of training to physical culture much more smaller and can’t satisfy new educational requirements completely. Theoretical analysis allowed to make a conclusion about a possibility of solution of this problem under the conditions of information educational space which provides possibilities for processing and systematization of large quantity of information, development of optimum individual programs of study and education, modeling, possibility of variant application of pedagogical technologies, depending on a concrete individual situation of child development
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2257
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot31.pdf272,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.