Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22543
Назва: Роль дидактичних ігор в процесі навчання шкільного курсу інформатики
Інші назви: The role of didactic games in the course of teaching school computer science.
Автори: Поплавська, Аліна Ігорівна
Юнчик, Валентина Леонідівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Поплавська А. І., Юнчик В. Л. Роль дидактичних ігор в процесі навчання шкільного курсу інформатики. Математика. Інформаційні технології. Освіта: зб. статей XII Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. № 10. С.138-147
Конференція/захід: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 5-лип-2023
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
УДК: 004.43
Теми: дидактичні ігри
шкільний курс інформатики
алгоритми та програми
Didactic Games
School Informatics
Algorithms and Programs
Діапазон сторінок: 138-147
Короткий огляд (реферат): Досліджено роль дидактичних ігор в шкільному курсі інформатики. Проаналізовано зміст і значення дидактичної гри в навчальній діяльності. Описано види дидактичних ігор. Показано правила, вимоги та методику проведення гри на уроках інформатики. Описано методичні особливості проведення уроків з використанням електронних дидактичних ігор. Розроблено систему дидактичних ігор та приклади їх застосування в процесі вивчення теми «Алгоритми та програми» у 5 класі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22543
Перелік літератури: 1. Беседiн Б.Б., Максименко І.О. Педагогічні умови використання дидактичної гри на уроках математики. Фізико-математична освіта. 2020. Вип. 3(25). Ч. 2. С. 7-9.
2. Аман І.С. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps. Інтернет сервіси в освітньому просторі. URL: http://internet-servisi.blogspot.com/p/learning-apps.html.
3. Макаренко А. С. Гра : в 7 т. Київ, 1954. Т4. С. 367-368.
4. Класифікація дидактичних ігор за різними ознаками : URL: https://studwood.net/2119673/- psihologiya/klasifikatsiya_didaktichnih_igor_riznimi_oznakami
5. Салань Н.В. Застосування ігрових технологій на уроках математики та інформатики у початковій школі. Фізико-математична освіта. 2016. Вип. 4(10). С. 108-111.
6. Чурок С., Шамоня В. Використання комп’ютерних ігор в навчанні інформатики учнів основної школи. Освіта. Інноватика. Практика, 2022. 10(1), С. 60-70.
7. Використання гри для активізації навчально-виховного процесу: Посіб. для студ. пед. вузу та викладачів / Уклад.: Мішкурова В. Ф.; Пащенко М. І. К. Наук. світ, 2001. 51- 54.
8. Букатов В. М. Педагогічні таїнства дидактичних ігор: посібник. Київ. 2004. 88 с.
9. Мар’єнко М.В., Борисюк І.Ю. Гейміфікація освітнього процесу під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу учнями ЗЗСО. Фізико-математична освіта. 2020. Вип. 4(26). С. 72- 78.
10. Використання гри для активізації навчально-виховного процесу: Посіб. для студ. пед. вузу та викладачів / Уклад.: Мішкурова В. Ф.; Пащенко М. І. Київ: Наук. світ, 2001. 270 с.
11. Поплавська А. І., Юнчик В. Л. Особливості використання дидактичних ігор в процесі навчання інформатики в школі. Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук : збірник матеріалів VІ Міжнар. наук.практ. конф. 11 листопада 2022 р. Луцьк, 2022. С.76-78.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІТО_СТ_2023_Поплавська.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.