Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22483| Назва: | Організація дистанційного навчання математичних дисциплін з допомогою онлайн сервісу Microsoft Teams |
| Автори: | Ройко, Лариса Леонідівна |
| Бібліографічний опис: | Ройко Л. Л. Організація дистанційного навчання математичних дисциплін з допомогою онлайн сервісу Microsoft Teams. Актуальні проблеми науки, освіти та технологій в умовах сучасних викликів : зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф. (Умань, 21 березня 2023 р) : у 2 ч. Умань: ЦФЕНД, 2023. Ч.1. С.20-22 |
| Конференція/захід: | Актуальні проблеми науки, освіти та технологій в умовах сучасних викликів |
| Дата публікації: | 21-бер-2023 |
| Дата внесення: | 22-чер-2023 |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | м.Умань |
| УДК: | 378.091.31:004.9 |
| Теми: | Дистанційне навчання Microsoft Teams онлайн сервіс |
| Діапазон сторінок: | 20-22 |
| Короткий огляд (реферат): | Забезпечення в одному робочому просторі командної роботи з функціями спілкування (онлайн-збори, аудіо- та відео конференції) і управління (задачами, контентом, додатками) надає онлайн сервіс Microsoft Teams. Будучи віртуальною платформою для проведення зустрічей, він містить функції та інструменти, котрі здатні забезпечити продуктивну спільну роботу команд, у тому числі, забезпечувати організацію і здійснення дистанційного навчання здобувачів освіти. |
| Опис: | Використання потенціалу хмарних сервісів у навчальному процесі базується на принципі хмарних технологій – можливості віддалено використовувати засоби для обробки та зберігання даних, що як найкраще відображає потреби дистанційного навчання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22483 |
| Перелік літератури: | 1. Татауров В. П., Шишкіна М. П. Методика використання сервісів Microsoft Office 365 для підтримування спільної роботи студентів. Фізико-математична освіта. 2020. Випуск 2 (24). С.151-158 2. Ройко Л. Л., Мамчич Т. І., Миронюк Л. П. Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні математичних дисциплін в умовах дистанційного навчання. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2020. №39. С. 70-77. |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| roiko_uman.pdf | 654,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.