Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22394
Назва: Цифрова компетентність керівника закладу освіти як критерій його кваліфікації
Автори: Ройко, Лариса Леонідівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ройко Л. Л. Цифрова компетентність керівника закладу освіти як критерій його кваліфікації. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 2-4 червн. 2023 р.). Луцьк, 2023. C. 177-179
Конференція/захід: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Дата публікації: чер-2023
Дата внесення: 12-чер-2023
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м.Луцьк
Теми: компетентність
цифрова компетентність
керівник ЗЗСО
професійний стандарт "Керівник (директор) ЗЗСО
Діапазон сторінок: 177-179
Короткий огляд (реферат): Цифрова трансформація усіх сфер людської діяльності нині є глобальною світовою тенденцією. Важливою складовою цифрових перетворень у соціумі є цифровізація освіти. Інформаційно-цифрові технології в умовах сьогодення відіграють одне з основних завдань – удосконалення умов організації освітнього процесу. У зв’язку із цим особливу роль відіграє інформаційно-цифрова компетентність усіх учасників освітнього процесу, у тому числі і керівництва навчального закладу.
Опис: Цифрова доба постійно пропонує нові інструменти для навчання. Завдання керівника навчального закладу – розумітися на технологіях та інтегрувати їх в освітній процес закладу. У зв’язку з цим особливу роль відіграє інформаційно-цифрова компетентність, яка визначена однією з ключових у Концепції Нової української школи (2016), професійному стандарті «Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти» (2021), «Концепції розвитку цифрових компетентностей та затвердження Плану заходів з її реалізації» (2021).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22394
Перелік літератури: 1. Гребеник І. С. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів. Електронне наукове фахове видання «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету». 2019. №6. С. 17-25
2. Дзюба В. Організаційно-педагогічна модель розвитку цифрової компетентності керівника закладу освіти. Проблеми освіти. 2022. Вип. 2 (97). С. 120-133
3. Засімович О. Сутність поняття «Цифрова компетентність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах неформальної освіти». Імідж сучасного педагога. 2022. №4 (205). С. 65-69
4. Павленко І. М., Шевченко Т. О. Організація розвитку інформаційно-цифрової компетентності керівників закладів освіти. Колективна монографія: Розвиток інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти / За заг. редакцією Л. Г. Петрової. Суми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія». 2021. С.192-201
5. Професійний стандарт «Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти» : Наказ Міністерства економіки України від 17.09.2021 р. №568-21
6. Ройко Л. Л. Роль освітнього менеджменту у професійній підготовці магістрів. Математика. Інформаційні технології. Освіта: тези доп. XI міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 3-5 червн. 2022 р.). Луцьк, 2022. С. 156-158.
7. Ройко Л. Л. Формування управлінських компетентностей майбутнього керівника навчального закладу в курсі «Технології освітнього менеджменту та моніторинг якості освіти». Місце України у світовому розвитку науки та техніки: тези доп. XСIV Міжнар. інтернет-конф. (м. Хмельницький, 28 липн. 2022 р.). Хмельницький, 2022. С. 305-308
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_roiko_2023.pdf252,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.