Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2232
Title: Методологічні засади професійної діяльності майбутніх тренерів-викладачів
Other Titles: Methodological Basics of Future Teaching Trainers’ Professional Activity
Authors: Сватьєв, А.
Svatyev, А.
Bibliographic description (Ukraine): Сватьєв, А. Методологічні засади професійної діяльності майбутніх тренерів-викладачів / А. Сватьєв // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 95-101. – Бібліогр.: 10 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 5-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: методологія
підготовка тренерів-викладачів
професійна діяльність
methodology
teaching trainers’ preparation
professional activity
Abstract: Актуальність, теоретична та практична значущість проблеми підготовки до професійної діяльності майбутніх тренерів-викладачів зумовили вибір предмета дослідження. Методологічними засадами дослідження визначено на філософському рівні теорію пізнання – положення про взаємообумовленість теорії та практики, ідеального й матеріального – основні форми буття матерії, філософські положення про єдність, взаємозв’язок предметів, явищ і процесів об’єктивної дійсності; закони й категорії діалектики та формальної логіки; на загальнонауковому рівні – теорію систем та системного підходу; теорію діяльності й діяльнісного підходу; на конкретно-науковому рівні – концепцію професійного розвитку, дидактичні закони йзакономірності, принципи, положення про цілісність педагогічної діяльності. Choice of the research object was based on topicality, theoretical and practical importance of future teaching trainers’ preparation to professional activity. Through methodological principles the following is defined: on philosophical level: cognition theory, statement about interrelation of theory and practice, ideal and material, philosophical statements about unity and interconnection of objects, events and processes of objective reality, laws and categories of dialectics and formal logics on a general scientific level: systems theory and systematic approach, theory of activity and active approach, on a concrete-scientific level: concept of professional development, didactic laws and regularities, principles and statements about integrity of pedagogic activity.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2232
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot24.pdf361,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.