Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгнистий, А.-
dc.contributor.authorОгниста, К.-
dc.contributor.authorМаляр, Е.-
dc.contributor.authorOgnystiy, A.-
dc.contributor.authorOgnysta, K.-
dc.contributor.authorMaliar, E.-
dc.date.accessioned2013-11-05T15:00:17Z-
dc.date.available2013-11-05T15:00:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОгнистий, А. Дефініція "готовність" у контексті майбутньої професійної діяльності учителів-предметників у напрямі фізичного виховання учнів / А. Огнистий, К. Огниста, Е. Маляр // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 91-95. – Бібліогр.: 9 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2231-
dc.description.abstractУ статті розкрито дефеніцію “готовність” учителя-предметника до фізичного виховання в школі. Проаналізовано зміст, компоненти готовності для формування теоретичних знань і практичних умінь та навиків студентів у подальшій професійній діяльності за напрямом “Фізичне виховання”. Завдання дослідження: 1) на основі аналізу науково-методичної літератури з проблеми дослідження та емпіричного досвіду підготовки вчителів-предметників до фізичного виховання учнів визначити особливості трактування поняття “готов¬ність”; 2) визначити компоненти готовності майбутніх учителів-предметників до фізичного виховання учнів. Узагальнивши судження різних науковців щодо цього питання, визначили, що “підготовка” є про¬цесом, а “відповідності” – результатом цього процесу, результатом професійного навчання. Відповідно до цього можна говорити про те, що “готовність до фізичного виховання учнів” є результатом навчально-виховного процесу, який здійснюється через певні компоненти, що між собою взаємопов’язані. The article disclosed the definition of “readiness” of subject-teachers of physical education at school. The contents of the components of readiness for the formation of theoretical knowledge and practical skills of students in further career in the direction of physical education. Research objectives: 1. On the basis of scientific and methodological literature on empirical research and experience in training of subject-teachers for physical education students to identify the particular interpretation of the concept of “readiness”. 2. Identify components of readiness for future subject-teachers for physical education students. Analyzing judgments of various scholars on the issue, determined that “training” is a process and “readiness” – the result of this process, the result of training. In this regard, we can say that “willingness to physical educatiouk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпідготовкаuk_UK
dc.subjectготовністьuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectучитель-предметникuk_UK
dc.subjectучніuk_UK
dc.subjecttraininguk_UK
dc.subjectreadinessuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectsubject teachersuk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.titleДефініція “готовність” у контексті майбутньої професійної діяльності учителів-предметників у напрямі фізичного виховання учнівuk_UK
dc.title.alternativeDefinition of “Readiness” in the Context of Future Professional Activity of Subject-Teachers in the Direction of Physical Education.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 796.071.4-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot23.pdf306,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.