Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22301| Title: | Методика викладання психології у закладах вищої освіти : методичні рекомендації до самостійної роботи та виконання професійно-орієнтованих індивідуальних науково-дослідних завдань |
| Authors: | Іванашко, Оксана Євгенівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної і вікової психології |
| Bibliographic description (Ukraine): | Методика викладання психології у закладах вищої освіти : методичні рекомендації до самостійної роботи та виконання професійно-орієнтованих індивідуальних науково-дослідних завдань для здобувачів освіти спеціальності 053 «Психологія» ОС «Магістр» / укладач Іванашко О.Є. ; Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2023. 68 с. |
| Issue Date: | 2023 |
| Date of entry: | 1-May-2023 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| UDC: | 378.016:159.9 |
| Keywords: | методика викладання самостійна робота |
| Abstract: | Основна мета організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Методика викладання психології у закладах вищої освіти" полягає в наданні студентам методичної допомоги при самостійному вивченні теоретико-методологічних знань про принципи, методи та механізми передачі та засвоєння знань з психології, формуванні навичок та вмінь здійснювати педагогічну діяльність у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22301 |
| Content type: | Methodical recommendations |
| Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| metod_vyklad_psyhol_samost.pdf | 725,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.