Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22294| Title: | Методичні рекомендації до проходження виробничої практики з написанням випускної кваліфікаційної роботи |
| Authors: | Хомюк, Наталія Леонідівна Лялюк, Алла Миколаївна Павлова, Олена Миколаївна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Методичні рекомендації до проходження виробничої практики з написанням випускної кваліфікаційної роботи / уклад. Хомюк Н.Л., Лялюк А.М., Павлова О. М. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2023. 44 с. |
| Issue Date: | 2023 |
| Date of entry: | 25-Apr-2023 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| UDC: | 378.2:001.891(072) |
| Keywords: | Підприємництво Торгівля Біржова діяльність Практика |
| Abstract: | Методичні рекомендації до проходження виробничої практики з написанням випускної кваліфікаційної роботи для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність освітньо-професійної програми Економіка підприємства денної та заочної форми навчання містять основні вимоги до проходження практики, оформлення супровідної документації, оформлення та написання звіту з проходження практики. Рекомендовано здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форми навчання за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22294 |
| Content type: | Methodical recommendations |
| Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FEU) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| metod_vyrob_prakt_master.pdf | Методичні рекомендації до проходження виробничої практики з написанням випускної кваліфікаційної роботи | 1,29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.