Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22064
Назва: Музейний менеджмент та маркетинг: навчально-методичні матеріали
Автори: Ковальчук, Євгенія Іванівна
Герасимчук, Олена Борисівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ковальчук Є. І., Герасимчук О. Б. Музейний менеджмент та маркетинг: навчально-методичні матеріали для підготовки бакалавра спеціальності 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство» освітньо-професійної програми «Музейний менеджмент, культурний туризм». Луцьк, 2023. 50 с.
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 22-бер-2023
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 069.6:005.1(072)
Теми: музейний менеджмент
управління музеєм
маркетинг у діяльносіт музеїв
Короткий огляд (реферат): Навчально-методичні матеріали призначені для вивчення здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня підготовки спеціальності 027 «Музеєзнавство, пам’яткознавство» освітньо-професійної програми «Музейний менеджмент, культурний туризм» нормативного освітнього компонента «Музейний менеджмент та маркетинг». Вони містять словник музеєзнавчих термінів; тематику та анотації до лекційних тем; плани семінарських занять й мотодичні рекомендації щодо підготовки до такого виду аудиторної роботи; завдання для самостійної роботи; тестові завдання для самоконтролю; рекомендовану літературу та інтернет-ресурси. Матеріали стануть у нагоді при підготовці до лекцій і семінарських занять, організації здобувачами самостійної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22064
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FH)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kovalchuk_herasymchuk.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.