Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22028
Назва: Кросворд як інструмент формування, закріплення й перевірки знань учнів про природні комплекси материків
Автори: Павловська, Тетяна Сергіївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Павловська Т. Кросворд як інструмент формування, закріплення й перевірки знань учнів про природні комплекси материків. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції / за ред. Ю. М. Барського (м. Луцьк, 11–12 лист. 2022 р.). Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2022. С. 129-131.
Конференція/захід: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 20-бер-2023
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: кросворд
материк
географія материків та океанів
природні комплекси географічної оболонки
дидактичні ігри
природна зона
Діапазон сторінок: 129-131
Короткий огляд (реферат): Запропоновано кросворд на тему "Природні комплекси материків" із шкільного курсу географії материків та океанів (7 клас). Розроблена головоломка дає можливість учням актуалізувати знання про географічну оболонку та закріпити знання про умови формування, характерні риси й просторове поширення природних зон Землі; для вчителя може бути однією з форм контролю знань учнів про природні комплекси материків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22028
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlovska_tezy.pdf141,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.