Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21983
Назва: Теоретико-методологічні засади дослідження сервісної діяльності
Автори: Єрко, Ірина Володимирівна
Барський, Юрій Миколайович
Новосад, Оксана Володимирівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри туризму та готельного господарства географічного факультету, кандидат географічних наук
Волинський національний університет імені Лесі Українки, декан географічного факультету, професор кафедри економічної та соціальної географії, доктор економічних наук
Волинський національний університет імені Лесі Українки, старший викладач кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат економічних наук
Бібліографічний опис: Єрко І. В., Барський Ю. М., Новосад О. В. Теоретико-методологічні засади дослідження сервісної діяльності. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі : колективна монографія / за наук. ред. Л. Ю. Матвійчук, Ю. М. Барського, М. І. Лепкого. 8 вид. Луцьк, 2022. Розд. 1.5. С.82-96.
Дата публікації: 27-жов-2022
Дата внесення: 13-бер-2023
Видавництво: Луцький національний технічний університет
Країна (код): UA
Теми: готельно-ресторанне господарство
сервісна діяльність
сервісологія
сервіс
софтизації
готельна послуга
гостинність
технологія гостинності
Діапазон сторінок: 82-96
Короткий огляд (реферат): Сьогодні сфера гостинності, як ніколи раніше, веде активну боротьбу за збереження своїх позицій на ринку, а й життєдіяльності загалом. Наслідком усіх змінє різке зниження попиту на готельно-ресторанніпослуги. За таких умов сервіс стає одним з основних інструментів формування позитивного іміджу готельно-ресторанного господарства. Від того, який рівень комфорту відчуває гість при обслуговуванні, на скільки якісні послуги він отримує, на скільки швидко задовольняються його потреби та вирішуються проблеми, залежать результати діяльності підприємства. Потрібно шукати рішення для поступового виходу з складного періоду, покращувати сервісну діяльність закладів розміщення та харчування. В індустрії гостинності поняття «сервісу» передбачає систему заходів, які забезпечують високий рівень комфорту, надійність та швидкість обслуговування, задовольняють найрізноманітніші запити гостей. Тому, одним з найважливіших завдань для підприємств сфери послуг є створення репутації за допомогою високої якості обслуговування. В умовах сьогоднішньої конкуренції заклади індустрії гостинності, якщо вони хочуть залишатись на ринку, не можуть більше спиратися на неефективні форми обслуговування. Одним з основних напрямків формування стратегічних переваг в готельно-ресторанному бізнесі є надання послуг більш високої якості в порівнянні з конкуруючими аналогами. Ключовим тут є надання таких послуг, які задовольняли б, і навіть, перевершували очікування гостей та потенційний гостей. Непередбачувані та надзвичайні ситуації, пов’язані з впливом пандемії коронавірусу стали поштовхом до впровадження у своїй роботі інновацій, змін та перебудов. Підприємства індустрії гостинності, як одні з найчутливіших до будь-яких економічних, політичних чи інших факторів, повинні шукати нові шляхи виходу з кризи, прагнучи при цьому бути прибутковими та конкурентоздатними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21983
Перелік літератури: 1. Малюк, Л. П., Варипаєв О. М., Зіолковська А. В. Сервісологія та сервіснадіяльність [Текст] : навч. посібник., Х.: ХДУХТ, 2009. 211 с.
2. Магалецька І. А. Сервіс у ресторанному господарстві [Електронний ресурс]: конспект лекцій для студ. спеціальності 7.14010101 «Готельна і ресторанна справа» ден. та заочн. форм навч. К.: НУХТ, 2015. 83 с.
3. Робоча програма навчальної дисципліни «Організація ресторанного господарства». URL: http://international-relations-tourism.karazin.ua/themes/irtb/resources/af4251d1cf3b13fbb726e849b83d13c4.pdf(дата звернення: 9.07.2021).
4. Маркетингові комунікації [Електронний ресурс]: конспект лекцій для студентів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання / Н. П. Скригун, К. Ю. Семенченко, С.Б. Розумей та ін. К.: НУХТ, 2018. 295 с.
5. Левицька І. В., Онищук Н. В. Готельна справа: Навчальний посібник. К.: Київ.нац.торг.-екон. ун-т,. Вінниця, ПП «ТД «Едельвейс і К» 2015. 580 с.
6. Мальська М. П., Пандяк І. Г. «Готельний бізнес: теорія та практика. Навчальний посібник». К.: Центр учбової літератури, 2009. 472с. 7
7. ReikartzBlog. Блог офіційного сайту.URL: https://blog.reikartz.com/article/hotels-and-stars-how-to-distinguish/(дата звернення: 10.06.2022)
8. П’ятницька Г. Т., Найдюк В. С. Сучаснітрендирозвитку ресторанного господарства в Україні. URL: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/ecde_2017_9_16 (дата звернення: 10.06.2022).
9. Агафонова Л. Г., Агафонова О. Є. Туризм, готельний та рестораннийбізнес: Ціноутворення, конкуренція, державнерегулювання :Навч. посібник. К., 2002. 358 с.
10. Гакова М. В. Концептуальні підходи до управління персоналом підприємств готельно-ресторанного господарства. НауковийвісникПолтавськогоуніверситетуекономіки і торгівлі, 2014. 130-136 с.
11. Малюк, Л. П., Варипаєв О. М., Зіолковська А. В. Сервісологія та сервісна діяльність [Текст] : навч. посібник.,Х.: ХДУХТ, 2009. 211 с.
Тип вмісту: Book Chapter
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozd 1.5.pdf464,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.