Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМиропольцева, Ніна-
dc.date.accessioned2023-02-13T12:43:46Z-
dc.date.available2023-02-13T12:43:46Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationМиропольцева, Н. (2019). ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІЛЬОВОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологічні перспективи, (34), 107–118. https://doi.org/10.29038/2227-1376-2019-34-107-118uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21899-
dc.description.abstractУ даній статті представлено новий теоретико-емпіричний розгляд цільової спрямованості особистості студента з наголосом на ролі психологічної освіти в її розвитку. Цільова спрямованість в даному досліджені розглядається за допомогою таких прикмет, як системність, стійкість, ієрархічність, та має зв’язок з усією системою характеристик особистості. Аналізу підлягали такі можливості студентів як: визначення мети шляхом усвідомлення того, що має бути досягнуто, передбачення способу його досягнення, а також здатність підпорядковувати вчинки та дії обраній цілі, неухильне прагнення до неї, яке проявляється в умінні тривалий час зберігати мету й організувати свою поведінку для її здійснення. Охарактеризовано позиції особистості (егоцентрична, раціональна, альтруїстична), які супроводжують прояви цільової спрямованості різного ступеня (низький, середній, високий). Егоцентрична позиція передбачає задоволення біологічних і матеріальних потреб, меркантильно-утилітарну мотивацію. Раціональна позиція полягає у задоволенні соціальних потреб, прагматичній та престижній мотивації. Альтруїстична позиція визначається як задоволення духовних потреб при творчій та внутрішній мотивації відповідно до здійснюваної діяльності. На підставі аналізу результатів розвитку цільової спрямованості особистості студентів на різних курсах навчання за спеціальністю психологія було встановлено, що студенти четвертого року навчання мають вищі показники альтруїстичної та раціональної позиції. У них простежується позитивне ставлення до себе, до оточуючих людей, розуміння їх потреб та проблем, бажання допомогти, підвищення емоційної стійкості до високого та середнього рівнів, позитивні зрушення у прийнятті власних недоліків, сприйнятті власного Я-образу, підвищення рівня самостійності та організованості, самовизначення в житті, розвиток вміння ставити конкретні цілі та вчасне їх виконання, підвищення рівня навчальної мотивації.uk_UK
dc.description.abstractThis article presents a new theoretical and empirical consideration of student's goal orientationy with an emphasis on the role of psychological education in its development. Targeting in this research is addressed through features such as systematicity, resilience, hierarchy, and is related to the whole system of personality characteristics. Students were subjected to analysis such as: defining a goal by realizing what is to be achieved, predicting the way to achieve it, as well as the ability to subordinate actions and actions to a chosen goal, unwavering desire for it, which is manifested in the ability for a long time to maintain the goal and organize their behavior for its implementation. Positions of personality (egocentric, rational, altruistic) that accompany manifestations of target orientation of different degree (low, medium, high) are characterized. The egocentric position assumes satisfaction of biological and material needs, mercantile-utilitarian motivation. A rational position is to meet social needs, pragmatic and prestigious motivation. An altruistic position is defined as the satisfaction of spiritual needs in creative and internal motivation in accordance with the activities performed. Based on the analysis of the results of the development of the goal orientation of students' personality in different courses of study in the specialty psychology, it was found that the fourth year students have higher indicators of altruistic and rational position. They show a positive attitude towards themselves, others, understanding their needs and problems, desire to help, increasing emotional resistance to high and medium levels, positive shifts in accepting their own shortcomings, perceiving their own self-image, increasing their level of independence and organization, self-determination. in life, the development of the ability to set specific goals and their timely implementation, increasing the level of educational motivation.uk_UK
dc.format.extent107–118-
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.urihttps://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/575uk_UK
dc.subjectцільова спрямованістьuk_UK
dc.subjectюнацький вікuk_UK
dc.subjectметаuk_UK
dc.subjectальтруїстична позиціяuk_UK
dc.subjectраціональна позиціяuk_UK
dc.subjectегоцентрична позиціяuk_UK
dc.subjectпсихологічна освітаuk_UK
dc.titleІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІЛЬОВОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВuk_UK
dc.title.alternativeIndividual and psychological features of future psychologists’ target orientationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2227-1376-2019-34-107-118-
dc.citation.issue34-
dc.citation.journalTitleПсихологічні перспективи-
dc.contributor.affiliationЧорноморський національний університет імені Петра Могилиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.citationenMyropoltseva, N. (2019). Individual and psychological features of future psychologists’ target orientation. Psychological Prospects Journal, (34), 107–118. https://doi.org/10.29038/2227-1376-2019-34-107-118uk_UK
dc.subject.udc159.923-053.6:338.48-52uk_UK
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2019, № 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологiчнi_перспективи_№+34_2019_остаточний-107-118.pdf632,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.