Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВізнюк, Інесса-
dc.contributor.authorПоліщук, Анна-
dc.date.accessioned2023-01-27T20:10:00Z-
dc.date.available2023-01-27T20:10:00Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationВізнюк , І., & Поліщук , А. (2021). ФОРМУВАННЯ ІТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Психологічні перспективи, (37), 23–39. https://doi.org/10.29038/2227-1376-2021-37-23-39uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21763-
dc.descriptionPurpose. The introduction substantiates the problem of IT-competencies in our time, which is extremely important, especially in quarantine, when we have to sit at home and work remotely. The purpose of the article is to develop and test the effectiveness of the author's program for the formation of competence-IT of future masters in education. This article deals with the development and verification of the effectiveness of the author's program for the formation of information and communication competence of future masters in the field of education on the basis of Vinnytsia State Pedagogical University named after Mykhailo Kotsyubynsky. Methods. The psychodiagnostic experiment is planned in accordance with the purpose and objectives of the study, control and experimental groups are organized, methods and means of experimental work are determined.In the initial stages of the study, the results proved that there was no IT content in the disciplines, so professional competence was formed spontaneously. There was a lack of disclosure of the content of IT support disciplines for research of future teachers and educators, their mastery of ICT tools to increase the effectiveness of research. Results. Based on the results of further research, criteria, indicators and methods of studying the component of information and communication competence of future masters in education, levels of formation of the research component of information and communication competence of future masters in education were developed and the concept of "cloud technology" was defined. Various tasks for studying the information and communicative competence of the master are offered. The author's program of formation of information and communicative competence of future masters in the field of education is introduced. Conclusions. The conclusions indicate that the proposed program for the formation of information and communication competence of future masters in the field of education within the experimental group was effective and not accidental.uk_UK
dc.description.abstractМета. У вступі обґрунтовано проблему інформаційної та комунікативної компетентності в наш час, що є надзвичайно важливою, особливо в умовах карантину, коли нам доводиться сидіти вдома і працювати віддалено. Метою статті є розробка та перевірка ефективності реалізації авторської програми для формування компетентності-ІТ майбутніх магістрів у галузі освіти. В цій статті йдеться про розробку та перевірку ефективності використання авторської програми для формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх магістрів у галузі освіти на базі Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Методи. Загальна організація та наукові дослідження проводились відповідно до встановлених вимог щодо експериментальної роботи: було сформульовано гіпотезу, заплановано експеримент відповідно до гіпотези; організовано контрольну та експериментальну групи; визначено методи та засоби, критерії експериментального дослідження доведено до відома учасників експерименту; визначено оптимальну тривалість експериментальної роботи. Результати. На початкових етапах дослідження отримані результати довели, що в навчальних дисциплінах не було ІТ-змісту, тому професійна компетентність формувалася стихійно. Не вистачало розкриття змісту навчальних дисциплін підтримки ІТ для досліджень майбутніх учителів та освітян, оволодіння ними засобами ІКТ для підвищення ефективності наукових досліджень. За результатами подальшого дослідження були розроблені критерії, показники та методи вивчення складової інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх магістрів у галузі освіти, рівні сформованості дослідницької складової інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх магістрів у галузі освіти та визначено поняття «хмарні технології». Запропоновано різні завдання для вивчення інформаційної та комунікативної компетентності магістра. Впроваджено авторську програму формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх магістрів у галузі освіти. Зіставлено показники згаданої компетентності магістрів до і після експерименту. Висновки. У висновках зазначено, що запропонована програма формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх магістрів у галузі освіти в рамках експериментальної групи виявилася ефективною та невипадковою. Виявлено загальне збільшення показників високого та достатнього рівнів для формування дослідницької складової інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх магістрів у галузі освіти.uk_UK
dc.format.extent23–39-
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.urihttps://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/698uk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікативна компетентністьuk_UK
dc.subjectмайбутні магістри в галузі освітиuk_UK
dc.subjectдослідницька складоваuk_UK
dc.subjectміжнародні бази данихuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ ІТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАuk_UK
dc.title.alternativeFormation of IT-competence of future masters as a psychological and pedagogical problemuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2227-1376-2021-37-23-39-
dc.citation.issue37-
dc.citation.journalTitleПсихологічні перспективи-
dc.contributor.affiliationВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.citationenViznyuk , I., & Polishchuk . А. (2021). Formation of IT-competence of future masters as a psychological and pedagogical problem. Psychological Prospects Journal, (37), 23–39. https://doi.org/10.29038/2227-1376-2021-37-23-39uk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6538-7742-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0559-1087-
dc.subject.udc378.14:81'255uk_UK
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2021, № 37

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологiчнi_перспективи_№+37_2021-23-39.pdf460,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.