Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21479
Назва: Системно-динамічні аспекти творчої діяльності Миколи Лисенка (до 175-ти річчя з дня народження)
Автори: Коменда, Ольга Іванівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Коменда О. Системно-динамічні аспекти творчої діяльності Миколи Лисенка (до 175-ти річчя з дня народження). Часопис Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського. 2018. № 4 (41). С.7-24. DOI: https://doi.org/10.31318/2414-052x.4(41).2018.152149
Журнал/збірник: Часопис Національної музичної академії України імені П. І.Чайковського
Випуск/№ : 4 (41)
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 2-гру-2022
Видавництво: Національна музична академія України імені П. І. Чайковського
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Київ
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7659-690X
DOI: https://doi.org/10.31318/2414-052x.4(41).2018.152149
УДК: 78.071.1(477):130.2"19/20"1
Теми: творча діяльність М. Лисенка
системно-динамічні аспекти творчої діяльності
провідні та допоміжні види діяльності
внутрішньо-системні зв’язки
динаміка розвитку особистості
Діапазон сторінок: 7-24
Короткий огляд (реферат): Розглянуто системно-динамічні аспекти творчої діяльності видатного українського композитора, піаніста, хорового диригента, етномузиколога, педагога та музичногромадського діяча Миколи Лисенка. Проаналізовано класичні і сучасні музикознавчі дослідження, інші матеріали, присвячені творчості митця, спогади рідних, друзів, учнів, які розкривають його багатогранну діяльність. Вибудовано й аргументовано внутрішні системні зв’язки його творчої діяльності. Наголошено, що провідною для митця є його діяльність музично-громадського діяча: вона відігравала важливішу роль, як порівняти з іншими видами його творчої самореалізації, була своєрідною основою, до якої в різний час у зв’язку з різними обставинами додавалися інші її види. Зазначено, що співвідношення цих видів можна порівняти зі співвідношенням мети і засобів, враховуючи, проте, що ці засоби були не операціональними, а діяльності мали не технічний характер. Обґрунтовано, що кожен із видів діяльності митця був внутрішньо розгалуженим, мав свою мотивацію, містив підпорядковані діяльності та виходи до інших їх видів. Виявлено, що всі ці складні і розгалужені міждіяльнісні відносини всіх видів творчої активності М.Лисенка становили єдиний творчий організм, гнучку систему взаємовпливів і компенсацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21479
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152149-Текст статті-330792-1-10-20181226.pdf366,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.