Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21471
Назва: Підготовка сучасного педагога-хореографа: теоретичні аспекти
Автори: Козачук, Олег Дмитрович
Косаковська, Леся Петрівна
Приналежність: Волинський національний університету імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Козачук О., Косаковська Л. Підготовка сучасного педагога-хореографа: теоретичні аспекти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 3 (117). Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. С. 219-226. DOI : https://10.24139/2312-5993/2021.03/219-227.
Журнал/збірник: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Випуск/№ : 3 (117)
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 2-гру-2022
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5090-701X
https://orcid.org/0000-0001-7138-2008
DOI: https://10.24139/2312-5993/2021.03/219-227
УДК: 793.3:378]-051
Теми: особистісно-професійне становлення
фахівець-хореограф
хореографічно-педагогічний процес
хореографічно-педагогічна освіта
професійно-практична підготовка
педагог-хореограф
підготовка,
Діапазон сторінок: 219-226
Короткий огляд (реферат): Метою статті є розкриття деяких теоретичних аспектів підготовки сучасного педагога-хореографа як наукової проблеми. Відповідно до мети у процесі дослідження було використано теоретичні та емпіричні методи: аналіз наукової літератури з проблеми дослідження; узагальнення й систематизація з метою виявлення стану опрацьованості зазначеного питання як наукової проблеми. Проаналізовано наукові розвідки у площині порушеної проблеми. Закцентовано на значущості професійно-практичної підготовки педагога-хореографа як багаторівневої та різноцільової системи, де хореографічна освіта нерозривно пов’язана із формуванням загальнопедагогічних компетентностей, актуалізацією розвитку особистісних якостей, інтелектуальної та емоційної сфер у майбутнього фахівця. Узагальнено, що процес організації професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців хореографічних спеціальностей є динамічною системою, котра потребує постійного оновлення пріоритетів розвитку змісту, науково-методичного забезпечення, систематичного розширення професійного тезаурусу крізь призму соціальних викликів, напряму та об’єктів майбутньої діяльності студентів-хореографів і, загалом, стратегій розвитку галузі хореографічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21471
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozachuk_kosakovska_2.pdf878,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.