Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21471| Назва: | Підготовка сучасного педагога-хореографа: теоретичні аспекти |
| Автори: | Козачук, Олег Дмитрович Косаковська, Леся Петрівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Козачук О., Косаковська Л. Підготовка сучасного педагога-хореографа: теоретичні аспекти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 3 (117). Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022. С. 219-226. DOI : https://10.24139/2312-5993/2021.03/219-227. |
| Журнал/збірник: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології |
| Випуск/№ : | 3 (117) |
| Дата публікації: | 2022 |
| Дата внесення: | 2-гру-2022 |
| Країна (код): | UA |
| Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-5090-701X https://orcid.org/0000-0001-7138-2008 |
| DOI: | https://10.24139/2312-5993/2021.03/219-227 |
| УДК: | 793.3:378]-051 |
| Теми: | особистісно-професійне становлення фахівець-хореограф хореографічно-педагогічний процес хореографічно-педагогічна освіта професійно-практична підготовка педагог-хореограф підготовка, |
| Діапазон сторінок: | 219-226 |
| Короткий огляд (реферат): | Метою статті є розкриття деяких теоретичних аспектів підготовки сучасного педагога-хореографа як наукової проблеми. Відповідно до мети у процесі дослідження було використано теоретичні та емпіричні методи: аналіз наукової літератури з проблеми дослідження; узагальнення й систематизація з метою виявлення стану опрацьованості зазначеного питання як наукової проблеми. Проаналізовано наукові розвідки у площині порушеної проблеми. Закцентовано на значущості професійно-практичної підготовки педагога-хореографа як багаторівневої та різноцільової системи, де хореографічна освіта нерозривно пов’язана із формуванням загальнопедагогічних компетентностей, актуалізацією розвитку особистісних якостей, інтелектуальної та емоційної сфер у майбутнього фахівця. Узагальнено, що процес організації професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців хореографічних спеціальностей є динамічною системою, котра потребує постійного оновлення пріоритетів розвитку змісту, науково-методичного забезпечення, систематичного розширення професійного тезаурусу крізь призму соціальних викликів, напряму та об’єктів майбутньої діяльності студентів-хореографів і, загалом, стратегій розвитку галузі хореографічної освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21471 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kozachuk_kosakovska_2.pdf | 878,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.