Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21431| Назва: | Методичні особливості вивчення речення як основної синтаксичної одиниці в закладах вищої освіти | 
| Автори: | Масицька, Тетяна Євгенівна | 
| Бібліографічний опис: | Масицька Т. Є. Методичні особливості вивчення речення як основної синтаксичної одиниці в закладах вищої освіти. Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти : IV Всеукраїнська науково-методична Інтернет-конференція ; збірник матеріалів конференції, м. Луцьк, 14 квітня 2021 року. Луцьк, 2021. С. 104-107. | 
| Конференція/захід: | Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Дата внесення: | 28-лис-2022 | 
| Видавництво: | Луцький національний технічний університет | 
| Країна (код): | UA | 
| Теми: | формально-синтаксичний аспект речення методика вивчення синтаксису в ЗВО  | 
| Діапазон сторінок: | 104-107 | 
| Короткий огляд (реферат): | Вивчення речення як основної синтаксичної одиниці вможливлює якнайглибше розуміння сутності граматичних явищ. Детальний аналіз речення вможливить поглиблення знань студентів про особливості багатогранної синтаксичної системи. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21431 | 
| Тип вмісту: | Conference Abstract | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FFG) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| zbirnyk_2021_14_04.docx_vivirka-105-108.pdf | 303,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.