Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21324
Назва: Курсова робота
Автори: Павлова, Олена Миколаївна
Данилюк, Тетяна Іллівна
Лялюк, Алла Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Павлова О. М., Данилюк Т. І., Лялюк А. М. Курсова робота: методичні вказівки до курсової роботи за результатами вивчення «Маркетинг», «Маркетинг у сферах діяльності» для студентів 2 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг» денної форми навчання. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2022. 32 с.
Дата публікації: 13-вер-2022
Дата внесення: 18-лис-2022
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 339.1
Теми: Маркетинг
маркетинг у сферах діяльності
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки до курсової роботи містять мету та завдання курсової роботи, вимоги до її виконання, тематику курсових робіт, структуру та зміст роботи, критерії оцінювання курсових робіт та їх захисту та список рекомендованої літератури. Рекомендовано студентам 2 курсу денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21324
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kursova_robota.pdf532,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.