Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-11-10T09:53:09Z-
dc.date.available2022-11-10T09:53:09Z-
dc.date.issued2021-04-21-
dc.identifier.citationМельник, І. (2021). Вплив сім’ї на формування гуманних взаємостосунків у дітей дошкільного віку. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 28–34, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2021.1.5uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21083-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються особливості та педагогічні умови впливу сім’ї на формування гуманних взаємостосунків у дошкільників. Першим колективом, в якому дитина набуває досвіду суспільного життя і людських взаємин, є сім’я. Вона справляє величезний вплив на розвиток особистості людини з перших днів її життя. Саме в сім’ї дитина засвоює перші уявлення про навколишній світ, тут закладаються і формуються перші почуття, думки, навички, риси характеру, розвиваються здібності й нахили. Отже, сім’я є соціальною основою формування морального і психічного складу підростаючої особистості, невичерпним джерелом її розвитку. Матеріали статті висвітлюють питання та роль загальної атмосфери сім’ї, характер взаємин між усіма її членами справляють, а також вплив на формування особистості дитини. Адже відомо, що дошкільники надзвичайно схильні до наслідування, яке, на думку вчених психологів, є неминучою і необхідною сходинкою в їхньому психічному розвитку. Дитина, яка виховується в атмосфері щирої дружби, і сама росте чуйною до інших, не може когось образити. Та ж дитина, на якій батьки зганяють злість за свої життєві невдачі, які ніколи не приголублять, не доглянуть, як слід, росте черствою, а іноді жорстокою в ставленні до інших людей. Нами узагальнено, що спілкуючись з батьками та рідними в колі сім’ї, дитина вчиться доброти, щирості, сердечності, бачити й розуміти іншу людину, відгукуватися на її радощі й прикрощі. Зроблено висновок, що уміння доброзичливо ставитися до інших, з власної ініціативи приходити людям на допомогу не приходять самі по собі, цього дитину треба систематично й наполегливо вчити, причому робити це не стільки словесними настановами, скільки повсякденним прикладом власної поведінки в різних життєвих ситуаціях. Таким чином підсумовуємо, що важливими умовами формування гуманних взаємостосунків дошкільників у сім’ї є: стиль сімейних взаємин, власний приклад батьків, їх соціальна спрямованість, рівень моральної вихованості, педагогічна культура, характер розподілу доручень між дітьми у сім’ї, сприятливий емоційний клімат, взаємодія із ЗДО.uk_UK
dc.format.extent28-35-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectспілкування з батькамиuk_UK
dc.subjectемоційний клімат у сім’їuk_UK
dc.subjectвзаємостосунки дошкільниківuk_UK
dc.subjectформування гуманних взаєминuk_UK
dc.subjectморальні якості особистостіuk_UK
dc.titleВплив сім’ї на формування гуманних взаємостосунків у дітей дошкільного вікуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/apv/2021.1.5-
dc.citation.issue1-
dc.citation.journalTitleActa Paedagogica Volynienses-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0001-6020-4492-
dc.subject.jelПедагогікаuk_UK
dc.subject.udc372.3/4uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210811.pdf274,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.