Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21075
Title: Теоретико-методичні засади формування професійно-компетентнісного потенціалу фахівця дошкільної освіти
Authors: Мельник, Ірина Миколаївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Мельник І.М. Теоретико-методичні засади формування професійно-компетентнісного потенціалу фахівця дошкільної освіти . European and global vektors for education development in Ukraine. Riga, Latvia: BALTIJA, Publishing 2022, pp.1-30
Issue Date: 2022
Date of entry: 9-Nov-2022
DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-234-0-1
Abstract: У підрозділі висвітлюються ключові позиції стосовно формування професійно - компетентнісного потенціалу фахівця дошкільної освіти. Акцентовано, що актуальність обраного аспекту вивчення зумовлена змінами парадигми сучасної освіти, жорсткими вимогами до підготовки кваліфікованих, конкурентноспроможних педагогів. Визначено методологічну основу дослідження, що ґрунтуються на ідеях психолого-педагогічних наук про особистість, принципах гуманізму, демократії, суб’єктно - діяльнісному підході до процесу формування професійного потенціалу фахівця дошкільної освіти. Презентований матеріал висвітлює сутність провідних понять «професійний потенціал», «компетентність», провідні положення стосовно впровадження компетентнісно - орієнтованої освіти. Заслуговує уваги визначена й схарактеризована структурна будова досліджуваної дефініції. Значний інтерес становлять пропоновані технології формування професійно - компетентнісного потенціалу фахівця дошкільної освіти. Результати дослідження є виважені висновки про доцільність підготовки професійно-компетентного вихователя ЗДО та обґрунтованість застосовуваних технологій у цьому процесі.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21075
Content type: Book Chapter
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
colmono_ped.vnu_август_2022.pdf3,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.