Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21074
Назва: Використання інноваційних технологій навчання в процесі фахової підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти
Автори: Смолюк, Світлана Володимирівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Смолюк С. В. Використання інноваційних технологій навчання в процесі фахової підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка . Одеса, 2022. Вип. 48. Т 2. С. 223-226. DOI: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2022/48.2.45.
Журнал/збірник: Інноваційна педагогіка
Випуск/№ : 48
Том: 2
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 9-лис-2022
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5427-1285
DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2022/48.2.45
УДК: 373.2.011.3-051:378:005.591.6
Теми: інноваційні педагогічні технології
професійна підготовка
майбутній вихователь закладу дошкільної освіти
Діапазон сторінок: 223-226
Короткий огляд (реферат): статті на основі вивчення наукової літератури теоретично обґрунтовано використання інноваційних педагогічних технологій у процесі підготовки майбутнього вихователя в закладі вищої освіти. Розкрито сутність поняття «інноваційна педагогічна технологія», яке трактується як упорядкована сукупність дій, операцій і процедур, що забезпечують досягнення прогнозованого й діагностованого результату в постійно змінюваних умовах освітнього процесу. Автором визначено, що формування соціально активної, творчої особистості майбутнього вихователя вимагає від викладачів закладів вищої освіти використання нестандартних форм, методів і засобів педагогічної взаємодії і в умовах сьогодення такими є інноваційні педагогічні технології. Визначено основні структурні компоненти професійної готовності майбутніх вихователів відносять: мотиваційну, когнітивно-оціночну та організаційно-особистісну компоненти. Виходячи з основних компонентів з’ясовано, що важливими напрямами при включенні студентів в практичну діяльність є: проєктування діяльності (на першому етапі разом з викладачем, в наступному самостійно); діагностика ситуації виховання та розвитку дітей (при конструюванні занять з дітьми в дошкільному закладі освіти використовувати діагностичні методики, які допомагають студентам отримати інформацію про успіхи або проблеми в соціалізації кожної конкретної дитини); ознайомлення з дидактичним забезпеченням закладу дошкільної освіти (використання наявного в педагога та в методичному кабінеті для підготовки занять та виховної діяльності); формування рефлексивних вмінь та навичок (аналіз власної діяльності з метою визначення успіхів та помилок, обумовлених недоліками професійних вмінь або особистісними якостями). Визначено, що до найбільш актуальних інноваційних методів навчання можна виділити наступні: технології колективної та групової діяльності; проблемні та ігрові технології; імітаційні методи активного навчання; метод проєктів; методи аналізу конкретних ситуацій; навчання в співпраці; креативне навчання; інтерактивне навчання та інтегровані заняття; адаптивне навчання; інноваційна освітня проєктна діяльність; лекція прес-конференція; лекція-бесіда, лекція-візуалізація, лекція-диспут та інші.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21074
Перелік літератури: Машкіна Л. Теоретичні засади інноваційно-професійної підготовки майбутніх педагогів. Педагогіч- ний альманах. 2018. Вип. 38. С. 114–119.
Ничкало Н. Г. Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент: монографія. Київ : ДВНЗ «Ун-т менеджменту освіти» НАПН України, 2018. 440 с.
Романовський О.Г. Упровадження інноваційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх психологів. Теорія і практика управління соціаль- ними системами. 2012. № 3. С. 3-13.
Романюк С. З., Романюк О. В. Інноваційні технології у професійній підготовці сучасного вчителя: вітчизняний та зарубіжний досвід. Молодий вчений. № 7.1. (71.1), 2019. с.64-69.
Сушенцева Л. Інноваційні педагогічні технології у процесі підготовки майбутнього професійно мобіль- ного педагога професійного навчання у вищому навчальному закладі (теоретичний аспект). Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. 2016. Вип. 9(3). С. 65-70
Фасолько Т.С., Чорна Г.В., Фроленкова Н.О. Інноваційні підходи у професійній підготовці майбутніх вихователі в закладів дошкільної освіти. Перспективи та інновації науки. 2022. № 2(7). С. 659-670.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smoliuk_process.pdf157,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.