Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2106
Назва: Оцінка психофізіологічного статусу дітей із вадами зору віком 7–17 років
Інші назви: Evaluation of Psycho-physiological Status of Visually Impaired Children Aged 7–17.
Автори: Дичко, В.
Флєгонтова, В.
Дичко, Д.
Гаврилін, В.
Пікінер, Д.
Макарец, В.
Акімова, Н.
Ахременко, І.
Dychko, V.
Flegontova, V.
Dychko, D.
Gavrilin, V.
Pikiner, D.
Akimova, N.
Makarec, V.
Akhremenko, I.
Бібліографічний опис: Оцінка психофізіологічного статусу дітей із вадами зору віком 7-17 років / В. Дичко [та ін.] // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 2(18). – С. 224-229. – Бібліогр.: 7 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 31-жов-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: сліпі та слабкозорі діти
сліпі та слабкозорі діти
психомоторні функції
blind and bad-sighted children
psychophysiological status
psychomotor functions
Короткий огляд (реферат): До сьгодні дослідження індивідуальних особливостей; психофізіологічного статусу дітей із вадами зору проводилися переважно на обмеженому контингенті випробовуваних, досліджувались окремі особи певних вікових груп, що не давало змоги цілісно представити патофізіологічні особливості. Тому актуальною є роз-робка ефективних методів комплексної фізичної реабілітації дітей із вадами зору, що обумовлює необхідність проведення валідної діагностики стану з оцінкою початкового рівня фізичного розвитку дитини й ступеня порушення функції. У статті представлені результати оцінки психофізіологічного статусу у 216 дітей із порушеннями зору віком 7–17 років на підставі використання сучасних апаратних комп’ютерних комплексів психодіагностичних тестів під впливом розробленого комплексу реабілітаційних заходів. що дало змогу встановити значні порушення рухових функцій. Flegontova, Danil Dychko, Vitaliy Gavrilin, Dmitriy Pikiner, Natalia Akimova, Vitaliy Makarec, Irina Akhremenko. Evaluation of Psycho-physiological Status of Visually Impaired Children Aged 7–17. Until today researches of specific features and psycho-physiological status of children with violations of sight were generally carried out on the limited contingent, individuals of certain age groups that didn’t allow to present pathophysiological features completely were mainly investigated. Therefore development of effective methods of complex physical rehabilitation of children with violations of sight which causes need of carrying out valid diagnostics of condition with an assessment of initial level of physical development of the child and extent of violation of function is actual. In article there are presented the results of an assessment of the psycho-physiological status of 216 children with sight violations in the age of 7-17, on the basis of usage of modern hardware computer complexes of psycho-troubleshooting tests under the influence of the developed complex of rehabilitation actions that allowed to establish considerable violations of impellent functions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2106
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot55.pdf320,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.