Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21055
Title: Аранжування на комп’ютері як чинник розвитку творчого мислення студентів
Authors: Гонтар, Олег Савович
Bibliographic description (Ukraine): Готар О. Панасюк С. Аранжування на комп’ютері як чинник розвитку творчого мислення студентів. Актуальні проблеми розвитку культури, мистецтва та освіти: матеріали наукових читань (Луцьк, 13 грудня 2018 р.). Луцьк, С.3-5
Conference/Event: Актуальні проблеми розвитку культури, мистецтва та освіти
Issue Date: 2018
Date of entry: 9-Nov-2022
Country (code): UA
Keywords: аранжування
творче мислення
студенти
Page range: 3-5
Abstract: В процесі вивчення курсу аранжування збагачується музичний кругозір та організація художньо-оцінної діяльності студентів; вони ознайомлюються з основними прийомами аранжування творів на комп’ютері; отримують знання та навички, необхідні для самостійної оцінки сучасної естрадної музики
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21055
References (Ukraine): 1. Гершунский Б.С. Компьютеризация в сфере образования: Проблемы и перспективы – М.: Педагогика, 1987. – 264 с 2. Живайкин П. Л., 600 звуковых и музыкальных программ. СПб., 1999 3. Красильников И.М., Завырылина С.Н. Основы теории и практика компьютерной аранжировки музыкальных произведений // Электронный музыкальные инструменты. Пакет примерных программ для учреждений среднего профессионального образования. – Тольятти: «Принт-С», 2006. – 41с. 4. Мазур А. К., Сиказин В. М., Перспективные принципы исполнения музыки с использованием компьютерных систем // Электронная технология и музыкальное искусство. М., 1990. 5. Рудницька О. П. Педагогіка : загальна та мистецька: навч. Посіб. / О. Рудницька. – К., 2002. – 270 с. 6. http://fb.ru/article/159470/aranjirovka---eto-kak-sozdat-kachestvennuyu-aranjirovku
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hontar_panasiuk.pdf231,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.