Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21012
Title: «Пісня без слів» ор.9 №3 Я.Степового: інтонаційно-інтерпретаційні особливості
Authors: Кривицька, Тетяна Антонівна
Панасюк, Світлана Леонідівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Кривицька Т., Панасюк С. «Пісня без слів» ор.9 №3 Я.Степового: інтонаційно-інтерпретаційні особливості. Педагогічний часопис Волині. №1(16). Луцьк, 2020. С.16‒23. DOI: https://doi.org/10.29038/2415-8143-2020-01-26-32
Journal/Collection: Педагогічний часопис Волині
Issue: 1(16)
Issue Date: 2020
Date of entry: 7-Nov-2022
Publisher: Луцьк 2020
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0002-0496-4590
https://orcid.org/0000-0002-3122-618Х
DOI: https://doi.org/10.29038/2415-8143-2020-01-26-32
UDC: 786.2
Keywords: жанрово-стильова ґенеза
художній образ
виконавські прийоми
інтонація
інтерпретація
алюзія
Page range: 16-23
Abstract: Пісня без слів ор. 9 № 3 Якова Степового є яскравим зразком романтичної фортепіанної мініатюри. Вона лірична за образним змістом і розкриває внутрішній світ ліричного героя. Вже сама назва, як і пізніше фактурні особливості цієї п’єси, свідчать про спадкоємність традицій Фелікса Мендельсона-Бартольді, засновника жанру фортепіанної пісні без слів. Пісня без слів ор. 9 № 3 Якова Степового постає перед нами як сукупність цілого ряду інтонаційних ознак і властивостей. Її інтонаційний зміст – синтетичний, а художній образ − багатогранний. За великим рахунком – це синтез бароко, романтизму і постромантизму (як творчості послідовників М. Лисенка), української музики, в її професійній традиції і народних джерелах, вокального та інструментального жанрів тощо.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21012
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kryvycka_panasiuk.pdf357,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.